۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۶۹۶۷۰
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان خبر داد؛

آیت الله خاتمی، سخنران مراسم 9 دی

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برنامه نهم دی با سخنرانی آیت الله خاتمی در مقابل حسینیه ثارالله با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
9 دی

مهدی صدفی مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: در روز نهم دی مردم ایران در تبعیت از ولایت فقیه برای سرکوب فتنه سال 88 به خیابان ها آمدند و با برگزاری راهپیمایی ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران در انتخابات سال 88، با رهبر معظم انقلاب میثاق دوباره بستند.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است و باید با ایجادشور و نشاط اجتماعی، مسیر را بر دشمنان مسدود کرد و تبیین جایگاه مردم در خنثی سازی فتنه از مهم ترین دستاورد نهم دی است.

صدفی با بیان اینکه نهم دی یک واقعه تاریخی گذشته نیست و همیشه زنده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «مردم با اعتقاد به نظام و دفاع از آن و واکنش به گستاخی بزرگ در روز عاشورای حسینی؛ پاسخ کوبنده ای به فتنه گران دادند».

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: این روز فراموش نشدنی نیست و واقعه نهم دی نباید غیر واقعی معرفی شود و این روز متعلق به فرد و گروه خاصی نیست، بلکه متعلق به تمام آحاد ملت است که با حضور خودجوش خود به صحنه آمدند و اقدام فتنه گران را محکوم کردند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند «عده‌ای به دنبال درست کردن یک انقلاب تقلبی هستند که در امتداد خط فتنه است و کار جبهه انقلاب روشنگری و بصیرت‌افزایی است» از این رو باید برنامه های نهم دی در سراسر کشور با شکوه خاص برگزار شود و هرگز به باده فراموشی سپرده نشود.

صدفی با اشاره به اینکه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و از روزهای تاثیرگذار و مهم در تاریخ ایران است، یادآور شد: دشمنان نظام درصددند تا پایه های نظام را سست کنند؛ اما حضور مردم در صحنه توطئه ها و نقشه های آنان را پایان می دهد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: بزرگ ترین شاخصه این رویداد فراموش نشدنی حضور مردم در این روز بود و وفاداری مردم ایران به نظام و ولایت خاری بر چشم دشمنان اسلام است.

وی ابراز کرد: امسال برنامه نهم دی در کرمان با سخنرانی آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مقابل حسینیه ثارالله با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و دیگر برنامه های این روز در هشت عنوان برگزار خواهد شد.

صدفی برگزاری مراسمات فرهنگی، تهیه نرم ‌افزار و فضای ‌مجازی، مراسمات ورزشی، چاپ کتاب و بروشور و کرسی‌ های آزاد اندیشی را از مهم ترین برنامه های این روز اعلام کرد./302/9709/ب1

ارسال نظرات