۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۶۹۶۰۶
آیت‌الله سلیمانی:

شهید خزائی از شاخص‌ترین نیروهای انقلابی در عرصه رسانه بود

امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: شهید محسن خزائی از شاخص‌ترین نیروهای عرصه رسانه و جنگ نرم بود که با شجاعت و به پشتوانه ایمان قوی، به صحنه نبرد حق و باطل رفت و صدای مظلومان سوریه را به گوش جهانیان رساند.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان امروز، 5 دی‌ماه در مراسم چهلم شهید محسن خزائی که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد، گفت: شهید خزائی با شجاعت و با تمام توان خود، برای انتقال پیام مظلومیت مردم سوریه به سراسر دنیا تلاش کرد.

امام جمعه شهرستان زاهدان افزود: شهید خزایی در اوج مظلومیت سوریه و در اوج توطئه رسانه‌های جهانی در محروم نگه داشتن مردم سوریه و عدم انعکاس اخبار جنایات داعش، نقش خود را به‌زیبایی ایفا کرد.

وی اظهار کرد: دنیای استکبار تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از انعکاس مظلومیت مردم سوریه و انتشار واقعیت‌های حضور آمریکایی‌ها در منطقه، جلوگیری شود، اما دلاورانی همچون شهید خزائی در مقابل این جریانات ایستادند.

آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: شهید خزایی یک نیروی نمونه انقلابی بود و در حالی اخبار سوریه را منعکس می‌کرد که اخبار جهان آمادگی انعکاس آن را نداشت.

وی عنوان کرد: شهادت برازنده مردان خداست و نام شهید را جاودانه می‌کند؛ به طوری که می‌بینیم امروز نام شهید محسن خزائی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در کشور سوریه نیز بر سر زبان‌هاست.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: دنیای استکبار باید بداند که راه شهید خزائی‌ها ادامه دارد و رسانه‌های انقلابی، دست از مبارزه با استکبار و رسوا ساختن قدرت‌های مستبد برنخواهند داشت./202/831/ب1

ارسال نظرات