۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۶۹۶۰۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

همایش بزرگ بصیرت و نفوذ در استان البرز برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: همایش بزرگ بصیرت و نفوذ در استان البرز برگزار می‌شود.
بصیرت

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی‌یزدی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به حماسه 9 دی برنامه‌ها و همایش‌های مختلفی در این استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا برگزاری همایش بزرگ بصیرت و نفوذ با سخنرانی سعید قاسمی فعال فرهنگی، تحلیلگر امور سیاسی و پژوهشگر تاریخ در مسجد مهدویه کرج برگزار می‌شود.

این مسؤول تأکید کرد:‌ در این راستا همچنین برگزاری بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین پناهیان در مسجد سلمان فارسی، واقع در میانجاده، بلوار شهید حدادی نیز برگزار خواهد شد.

روحی‌یزدی برگزاری سلسله همایش‌های بصیرت با موضوع منافقین در مساجد سطح کرج را از دیگر برنامه‌های این روز دانست و گفت: سخنرانی رئیس شورای شهر تهران در مسجد جامع الجواد (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء روز هشتم نیز از دیگر برنامه‌های حماسه 9 دی است.

وی افزود: همایش محوری سالگرد حماسه 9 دی در روز نهم دی ماه ساعت 15 با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای بزرگ نماز جمعه کرج از دیگر برنامه‌ها در بزرگداشت این روز است.

وی برگزاری شبی با شهدای مدافع حرم، بزرگداشت مقام شهید اینانلو، رژه موتورسواران در دو مسیر شرقی و غربی به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی، نواختن زنگ بصیرت و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های عکس در سطح مدارس و برگزاری مسابقه پرسش بصیرت برای دانش‌آموزان را از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: نشست‌های تبیینی و تحلیلی بصیرت‌افزایی در حلقه‌های صالحین پایگاه‌های بسیج، با حضور ائمه جماعت در شب سالگرد حماسه 9 دی به سخنرانی پیرامون موضوع فتنه و نفوذ و نمایش فیلم‌های برگزیده جشنواره عمار برنامه‌هایی پیش‌بینی شده در این روز است./922/101/ب3

ارسال نظرات