۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۴۶۹۵۲۷
قاضی پور در گفت وگو با رسا:

اعتماد به غرب و ‌آمریکا نتیجه ای جز سقوط ندارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول تاریخ ایران هیچ‌گاه اعتماد به غرب و آمریکا نتیجه مطلوب نداشته است.
نادر قاضی پور

نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا پیرامون رفتار ایالات متحده آمریکا در قبال ایران پس از توافق هسته‌ای، گفت: در وصایای امام راحل(ره) همواره تأکید شده است که هیچ امیدی نمی‌توان به آمریکا و دشمن داشت. در ابتدای مذاکرات نیز رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که نمی‌توان به طرف مقابل امیدوار بود.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم در دورانی که آمریکا در ایران نفوذ کامل داشت، هیچ‌گونه پیشرفتی برای این سرزمین حاصل نشد. به صراحت می‌توان گفت که امید بستن به غرب، عین سقوط به دره است.

قاضی‌پور در خصوص منش رفتاری ایالات متحده، عنوان داشت: آمریکا همانند یک «سگ» است، اگر جلوی او ایستادگی نکنی، قطعا تصمیم به حمله می‌گیرد، پس باید جلوی خواسته‌های آمریکا ایستاد. نمونه‌های فراوانی نیز از ایستادگی در مقابل آمریکا وجود دارد که یکی از آنها کشور «کوبا» است.

نماینده مردم ارومیه با تأکید بر ظرفیت‌های داخلی، عنوان کرد: امروز جمعیت کشور جوان است و نیروهای آماده به اشتغال زیادی در این کشور وجود دارند، با همین نیرو می‌توان در مقابل آمریکا ایستادگی کرد.

وی با اشاره به زوال آمریکا، یادآور شد: آمریکا در منطقه و در جریان جنگ‌هایی همچون عراق و افغانستان شکست خورده است. در داخل نیز شخص رییس جمهور ما باید با علم بر این ضعف آمریکا بداند، نیروهای داخلی هیچ هراسی از جنگ ندارند./856/ت302/ج

ارسال نظرات