۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۴۶۹۳۵۱
حجت الاسلام درودی:

زمینه همکاری در بین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه فراهم است

حجت الاسلام درودی گفت: برای اولین بار با یک کار تشکیلاتی دقیق صورت گرفته و در برنامه های آموزش و پرورش انجام شده است که روحانی وارد شده در آموزشگاه ها جایگاهی ویژه داشته باشد.
نشست مشترک حوزه و وزارت آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام حمید درودیان معاون همکاری های حوزه و آموزش و پرورش و اعضای ستاد همکاری های حوزه و اموزش پرورش ظهر امروز با آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام حمید درودیان معاون همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با اشاره به بازدید از کمیته همکاری استان همدان و مشکلات در این زمینه اظهار داشت: تسهیلاتی در تفاهمنامه برای کمیته ها دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی سری از اقدامات برای محصولات مطلوب در جامعه نیاز است و یک ابلاغ برای نماینده ولی فقیه در استان صادر شده است و باید برای امام جمعه های شهرستان های تابعه و برای ستاد های همکاری های حوزه و آموزش و پرورش صادر کند.

حجت الاسلام درودی اظهار داشت: برای اولین بار با یک کار تشکیلاتی دقیق صورت گرفته است و در برنامه های اموزش و پرورش انجام شده است و ان این است که روحانی وارد شده در آموزشگاه جایگاهی ویژه دارد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به این طرح گفت: امسال با امضای رهبری 500 نفر طلبه به صورت امریه در آموزش پرورش حضور داشته دارند که در صورت جذب این تعداد افزایش می یابد.

معاون همکاری های حوزه و آموزش و پرورش گفت: الان دوره های مورد نیاز طلاب برای آنها برگزار می شود و در این زمینه کسانی که سازمان تبلیفات اسلامی استان معرفی کنند؛ مورد تایید آموزش و پرورش هستند.

وی در پایان با بیان این که امروز حضور طلاب برجسته آموزشی در آموزش و پرورش امری مهم است گفت: حضور طلاب و روحانیان مجرب در زمینه آموزشبا وجود هجمه های فرهنگی غرب امری مهم و ضروری است./979/202/ب3

ارسال نظرات