۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۴۶۹۲۸۱
رییس موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان:

برخی در تلاشند فتنه 88 را از ذهن مردم پاک کنند

رییس موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان با بیان اینکه آثار و نتایج فتنه 88 همچنان ادامه دارد و برخی در تلاشند تا قضیه فتنه 88 را از اذهان عمومی پاک کنند، گفت: خطبه‌ نماز جمعه رهبر معظم انقلاب در زمان فتنه خطاب به امام عصر(عج) سبب شد در قلوب مردم انقلابی ایجاد و فتنه 88 خنثی شود.
زنگنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام زنگنه رییس موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان(عج)، امروز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: شناخت صفات پروردگار و مظاهر او که ائمه معصومین(ع) هستند یکی از وظایف مهم انسان‌ها به شمار می‌رود.

وی ذکر الهی را مایه آرامش انسانها بیان کرد و ادامه داد: یاد صفات الهی برای انسان آرامش به ارمغان می‌آورد و این مهم برای اهل بیت(ع) نیز ساری و جاری است و با یادآوری صفات اهل بیت(ع) بسیاری از مشکلات انسان مرتفع می‌شود.

حجت الاسلام زنگنه با بیان اینکه یکی از صفات الهی بصیر بودن است، بیان داشت: اگر انسان به این صفت الهی یقین داشته باشد و بداند که خداوند متعال شاهد و ناظر اعمال او است هرگز دچار اشتباه و خطا نمی‌شود و اگر خطایی کند به سرعت پشیمان شده و توبه می‌کند.

رییس موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان(عج) با تاکید بر اینکه انسان باید به گونه ای خداوند را عبادت کند که گویی حضرت حق او را می‌بیند، ابراز کرد: انسان در هنگام عبادت اگر خدا را نمی‌بیند باید به این باور برسد که خداوند او را می‌بیند و ثمره این باور کمال انسان است.

وی با بیان اینکه اعتماد به خدا زمانی برای انسان محقق می‌شود که خود را در محضر او ببیند، گفت: اعتماد به خداوند و ائمه معصومین(ع) سبب قوت قلب برای انسان می‌شود و بی اعتمادی به خداوند انسان را به انجام گناه سوق می‌دهد.

حجت الاسلام زنگنه درباره انقلاب ایران، تصریح کرد: امید امام راحل تنها و تنها به قدرت نامتناهی پروردگار بود به همین سبب توانست انقلاب کند و دنیا را به تعجب در آورد.

رییس موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان(عج) با اشاره به فتنه 88 گفت: آثار و نتایج فتنه 88 همچنان ادامه دارد و امروز برخی در تلاشند تا قضیه فتنه 88 را از اذهان عمومی پاک کنند در حالی که این مهم هرگز فراموش نمی‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در زمان فتنه و در خطبه‌های نماز جمعه به امام عصر(عج) اشاره کرده و ایشان را صاحب انقلاب و کشور بیان می‌کنند و این مهم سبب می‌شود در قلوب مردم انقلابی ایجاد و فتنه خنثی شود./202/813/ب1

ارسال نظرات