۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۶۹۰۳۵
نگاهی به برنامه‌های هفته آتی رادیو معارف؛

تبیین اصول حاكم در اقتصاد مقاومتي تا اهميت و ضرورت علم‌آموزی

جايگاه از خود گذشتگي و ايثار در «برنامه مهربان باشيم»، بررسی ضرورت حفظ آبروي مؤمن در برنامه «صبح روشن»، اهميت و ضرورت علم‌آموزی در برنامه «شبستان»، تبیین اصول حاكم در اقتصاد مقاومتي در برنامه «فرصت» از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.
رادیو معارف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جايگاه از خود گذشتگي و ايثار در «برنامه مهربان باشيم»، بررسی ضرورت حفظ آبروي مؤمن در برنامه «صبح روشن»، اهميت و ضرورت علم‌آموزی در برنامه «شبستان»، تبیین اصول حاكم در اقتصاد مقاومتي در برنامه «فرصت» از  جمله برنامه‌های رادیو معارف است.

تبيين ضرب المثل «رنج خود و راحت ياران طلب» در  برنامه «خود گذشتگي»

راديو معارف در برنامه مهربان باشيم از جايگاه از خود گذشتگي و ايثار مي‌گويد.

برنامه مهربان باشيم  از 4 دي 95 به تبيين ضرب المثل  «رنج خود و راحت ياران طلب» خواهد پرداخت.

اين برنامه با كارشناسي حجت الاسلام دكتر ایران‌دوست به مفهوم  ايثار و از خود گذشتگي پرداخته  و از جايگاه اين ضرب المثل در جامعه و در بين عموم مردم سخن خواهد گفت.

 برنامه «مهربان باشيم» از برنامه‌های صبحگاهي اين رسانه ديني كه باهدف بررسي آموزه‌های اخلاقي و ضرب‌المثل‌ها طراحي و توليد شده است.

«مهربان باشيم» كاري از گروه فرهنگ و جامعه به تهيه و سردبيري ابوالفضل سليماني  و اجراي رضا ملايي شنبه تا پنجشنبه ساعت 7:05 از راديو معارف بر روي موج FM رديف 96 تقديم مخاطبان راديو معارف می‌شود.

علل و آسیب‌های بی‌آبرو كردن افراد در برنامه «صبح روشن» تبیین می‌شود

برنامه زنده «صبح روشن» با كارشناسي حجت الاسلام الهي از 4 دي 95 به مدت سه روز به بررسي اهميت حفظ آبروي مؤمن خواهد پرداخت.

همچنين علل و آسیب‌های بی‌آبرو كردن افراد و جايگاه حفظ آبروي مؤمن در اسلام از ديگر محورهايي است كه در اين برنامه به آن پرداخته می‌شود.

برنامه «صبح روشن» با تلاش گروه فرهنگ و جامعه به تهیه‌کنندگی محمدحسن جلالي و اجراي رضا هدايت فر، شنبه تا دوشنبه ساعت 9:00 از راديو معارف پخش می‌شود.

بررسی اهميت و ضرورت علم‌آموزی در برنامه شبستان

همزمان با 7دي و سالروز تأسیس نهضت سوادآموزي جنگ شبانه شبستان با موضوع تعليم و تعلم به روي آنتن می‌رود.

حجت الاسلام سيد احمد ميرحسيني  از 4 دي 95به تبيين موضوعاتي همچون ارزش علم و يادگيري،‌ارزش آموزش و وظايف عالم در جهت ارتقاء سطح فرهنگي و علمي  خواهد پرداخت.

همچنين اين برنامه  هر شب  ميزبان يكي از مديران نهضت سوادآموزی استان‌های كشور خواهد بود .

لازم به ذكر است سازمان نهضت سوادآموزي ايران يك سازمان دولتي ايراني است به فرمان حضرت امام خميني (ره)  و به منظور آموزش خواندن و نوشتن به بزرگسالان و نيز كودكاني كه به مدرسه دسترسي ندارند (مناطق محروم) تشكيل گرديد.

«شبستان» كاري از گروه فرهنگ و جامعه به تهيه و سردبيري حميد اشتري  و اجراي شاهين احمديان  از شنبه تا چهارشنبه ساعت 23:30 تقديم شب‌زنده‌داران معارف جو می‌شود.

نگاهی  اصول حاكم بر اقتصاد مقاومتي در برنامه «فرصت»

برنامه «فرصت» مورخ 3 دي   95 با حضور حجت الاسلام معصومي‌نيا و مهندس ابدالي در ادامه مباحث اقتصاد مقاومتي اقدام وعمل به موضوع مصرف و اصول حاكم بر آن خواهد پرداخت.

اين برنامه درصدد است با توجه به مزیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در كشور و ارائه راهكار براي اصلاح فرهنگ كار و توليد و فرهنگ مصرف به تسهيل چرخه تحقق اقتصاد مقاومتي در كشور بپردازد .

«فرصت» كاري از گروه فقه و انديشه به تهیه‌کنندگی سيد روح‌الله شجاعي و اجراي سيد مرتضي موسوي نژاد جمعه‌ها ساعت 13:10  و بازپخش آن روز شنبه ساعت 20:00 به روي آنتن می‌رود./998/303/ب3

ارسال نظرات