۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۴۶۸۹۲۰
رییس اداره گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات تبیین کرد؛

تأثیر برگزاری جلسات هم افزایی گروه های تبلیغی در فعالیت های تبلیغی

رییس اداره گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: برای جذب مخاطب باید مهارت های تبلیغی را فرا بگیریم؛ آن چیزی که می تواند مهارت را منتقل کند، شنیدن آن تجربیاتی است که گروه های تبلیغی در میدان عمل به دست آورده اند.
حجت الاسلام محسن کرفی رییس اداره گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم حجت الاسلام محسن کرفی رییس اداره گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم سلسله نشست های انتقال تجارب تبلیغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین نشست از سلسله نشست های انتقال تجارب گروه های تبلیغی با موضوع طراحی نمایشگاه هنری مذهبی و با حضور سرگروه ها و اعضای گروه های تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

حجت الاسلام محسن کرفی رییس اداره گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به حضور گروه های تبلیغی در سراسر کشور اظهار داشت: انتقال تجارب تبلیغی یکی از مباحث بسیار مهمی است که اگر بتوانیم از این برنامه استفاده کنیم و از تجربیات یکدیگر بهره مند شویم، تأثیرات برنامه های تبلیغی چندین برابر خواهد شد.

وی گفت: فرزند زمانه خود بودن و آشنا بودن با مهارت های روز و انجام فعالیت بر اساس نیازهای روز جامعه، یکی از عوامل موفقیت آمیز فعالیت تبلیغی خواهد بود.

تأثیر برگزاری جلسات هم افزایی گروه های تبلیغی در فعالیت های تبلیغی

رییس اداره گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به لزوم برگزاری نشست های انتقال تجارب تبلیغی تأکید و تصریح کرد: اگر بتوانیم جلسات هم افزایی خود را بیش از پیش کنیم و همچنین حضور جدی نیز داشته باشیم، به یقین برای جامعه امروز حرفی خواهیم داشت.

وی گفت: کسانی که با فنون و مهارت های روز تبلیغی در مراکز، سازمان ها، کمپ ها، زندان ها، بیمارستان ها و دیگر مکان ها آشنا هستند، نسبت به کسانی که به تبلیغ سنتی می پردازند موفق تر عملکرده اند.

حجت الاسلام کرفی ضمن بیان تأثیر استفاده از تجربیات سایر گروه های تبلیغی ابراز داشت: تلاش ما بر این است که در جذب مخاطب موفق باشیم و برای این کار باید مهارت ها را فراگیریم و برای این کار تدریس یک شخص خیلی مؤثر نخواهد بود و آن چیزی که می تواند مهارت را منتقل کند، شنیدن آن تجربیاتی است که گروه های تبلیغی در میدان عمل به دست آورده اند.

وی افزود: وقتی گروهی برنامه نمایشگاهی در فلان استان برگزار می کند و می بینیم که 150 هزار مراجعه کننده داشته است، باید دید که این گروه چه حرکتی را انجام داده که به این مسأله دست یافته است./822/202/ب3

ارسال نظرات