۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۴۶۸۸۹۹
آیت الله اعرافی:

شهدای مدافع حرم پرچم وحدت در جهان اسلام هستند

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور شهدای مدافع حرم را پرچمی برای وحدت اسلامی خواند و تگفت: این شهدا با وابستگان و مزدوران استکبار جهانی مقابله می کنند و نماد وحدت هستند.
 آیت الله اعرافی

آیت الله علیرضا اعرافی در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای مدافع حرم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نتایج گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا و تاثیر آن گفت: در زمان حاضر این شور انقلابی در دفاع از حرم و مقابله با گروه هایی که سبب تفرقه بین امت اسلامی شده‌اند تجلی پیدا کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهدای مدافع حرم را پرچمی برای وحدت اسلامی خواند و تصریح کرد: این شهدا با وابستگان و مزدوران استکبار جهانی مقابله می کنند و نماد وحدت هستند.

امام جمعه قم در ادامه افزود: با وجود این‌که هیچ ترقیبی برای شرکت در جنگ سوریه نمی‌شود، ولی با اصرار و حرکت خودجوش رزمندگان طلبه و غیر طلبه به این مناطق رهسپارند؛ اگر روزی این موانع برای اعزام برداشته شود جبهه های سوریه قوی‌تر خواهد شد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور به آینده سوریه اشاره کرد و افزود: مستکبرین بدانند فتنه انگیزی بی فایده است و آنچه که در حلب اتفاق افتاد به امید خدا در تمام مناطق سوریه اتفاق می افتد و شاخ این فتنه‌ها شکسته خواهد شد.

وی به چگونگی راه شهدای مدافع حرم در انقلابی ماندن حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: ذات شهادت شهدای مدافع حرم و تبلیغ در معرفی این شهدا می‌تواند به اصالت انقلابی ماندن حوزه علمیه کمک کند./978/302/ب3

ارسال نظرات