۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۶۸۸۲۳
آیت الله نجفی:

پیروزی‎های مجاهدان عراقی سبب شگفتی جهانیان شده است

یکی از مراجع تقلید نجف با اشاره به رشادت و جانفشانی نیروهای امنیتی خاطرنشان کرد که پیروزی‎های مجاهدان جهانیان را شگفت زده کرده است.
حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با جمعی از شیعیان استان ذی قار بر اهمیت زیارت عتبات مقدس تاکید کرد و گفت: شیعیان باید ضمن زیارت حرم ائمه اطهار (ع) به سیره آن‎ها تمسک کرده و در مسیرشان قدم بردارند.

وی افزود: زیارت ائمه اطهار (ع) باید سبب تحول مثبت روحی و ارتقا معنوی زائران شود به گونه‎ای که هر سخن و عملی در جهت رضایت رسول اکرم (ص) و اهل بیت (ع) صورت گیرد.

این مرجع تقلید خواستار شناخت اسلام حقیقی شد و تصریح کرد: اسلام اصیل از سیره ائمه اطهار (ع) نشات گرفته شده است بنابراین باید آن را در برابر اقدامات دشمنان حفظ کرد.

وی با اشاره به رشادت و جانفشانی مجاهدان در عملیات آزادسازی استان موصل خاطرنشان کرد: پیروزی‎ های مجاهدان در میدان جنگ جهانیان را متعجب ساخته است.

حضرت آیت الله نجفی جهانیان و مردم عراق را برای یاری رسانی به بسیج مردمی دعوت کرد و بیان داشت: ما باید به فکر خانواده شهدا و مجروحان باشیم تا به بتوانیم به خوبی از آن‎‎های حمایت و نیازهایشان را برطرف کنیم./994/ب902/د

ارسال نظرات