۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۶۸۷۹۰
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه راه مقابله با نفوذ دشمنان

نماینده ولی فقیه در لرستان به وظیفه ائمه جمعه در بصریت بخشی و آگاهی بخشی به مردم جامعه اشاره کرد و گفت: نباید از این مهم غافل شد که آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه راه مقابله با نفوذ دشمن و عامل پیروزی انقلاب در طول تاریخ است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن، گفت: انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن به این معنا است که پای ارزشها و آرمانهای انقلاب بمانیم.

وی با تأکید بر اینکه انقلابی عمل کردن به معنای پافشاری و ایستادگی در برابر آرمانهای انقلاب بوده و در این زمینه نباید کوتاهی کنیم، افزود: ایستادگی پای آرمانها و ارزشها همیشه نتیجه بخش بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: ایستادگی پای آرمانها و ارزشهای انقلاب راه مقابله با نفوذ دشمن در عرصه های گوناگون و خنثی کردن هجمه های دشمن است.

وی با اشاره به پیروزی مردم سوریه در حلب بیان داشت: این پیروزی و خارج شدن تروریستها از حلب نتیجه ایستادگی، استقامت، فداکاری و مقاومت جبهه مقاومت اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به نقش ائمه جمعه در آگاهی بخشی و بصیرت‌ بخشی به مردم اشاره کرد و افزود: پیروزی ها و موفقیت ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون مرهون نمازجمعه، ولایت و رهبری است.

وی اظهار داشت: در راستای آگاه سازی به موقع، بصیرت افزایی، تقویت همدلی، وحدت و اتحاد است که نقشه های دشمن و هجمه ها در عرصه های گوناگون خنثی می شود.

نماز جمعه پایگاه دعوت به تقوا است

امام جمعه خرم آباد به جایگاه و اهمیت پایگاه نماز جمعه اشاره و عنوان کرد: نماز جمعه پایگاهی برای جذب افراد و دعوت به تقوا بوده و جایگاه تقویت باورها و اعتقادات آحاد مردم به ویژه نسل جوان است.

وی با بیان اینکه استحکام جامعه اسلامی بر وحدت است، گفت: در این پایگاه باید بر حفظ وحدت و همدلی در جامعه توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با یادآوری به شعار سال و اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی، گفت: در این راستا در استان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در زمینه کشاورزی، راه‌آهن، فرودگاه و جاده در استان از لحاظ زیرساختی اقدامات مثبتی صورت گرفته است، افزود: در بخش صنعت و معدن نیز باید اقداماتی جدی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان مشکلات مردم و رسیدگی به دغدغه های آنان را از دیگر وظایف ائمه جمعه در پایگاه نماز جمعه عنوان کرد و گفت: با همدلی و هم‌افزایی ائمه جمعه، مدیران و مردم باید در راستای حل این مشکلات اقدام شود./9459/202/ب2

ارسال نظرات