۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۶۸۷۵۱
عضو فراکسیون قرآن و عترت و نماز:

سهم بخش قرآنی در برنامه ششم بیشتر شود

سعیدی با تأکید بر اهمیت فعالیت‌های قرآنی، گفت: تلاش تمامی اعضای فراکسیون قرآن و عترت و نماز بر این است که در بررسی برنامه ششم توسعه سهم بیشتری به بخش‌های مختلف قرآنی اختصاص پیدا کند.
زهرا سعیدی

زهرا سعیدی، نماینده مردم مبارکه و عضو فراکسیون قرآن و عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا  گفت: واقعیت امر این است که مجلس شورای اسلامی به شدت در حال بررسی برنامه ششم توسعه است، اما قطعا نگاه ما همچنان در همین برنامه نیز، معطوف به امور قرآنی است.

وی افزود: تلاش ما بر این است که در برنامه‌های جاری مجلس ساز و کاری را ایجاد کنیم که بر اساس آن بودجه‌های بیشتری به سمت فعالیت‌های قرآن معطوف شود. زیرا توجه به بودجه‌های قرآنی بسیار اهمیت دارد.

سعیدی با تأکید بر این نکته که باید اعضای فراکسیون قرآن و عترت و نماز بسیار دقیق عمل کنند، بیان داشت: قطعا تلاش فراکسیون قرآن و عترت باید معطوف به این نکته شود که در برنامه پنج ساله توسعه سهم بیشتری به بخش قرآنی اختصاص پیدا کند. ضمن اینکه تا کنون اقدامات قابل قبولی نیز صورت گرفته است که امیدواریم ماحصل آن را در پایان بررسی برنامه ششم توسعه شاهد باشیم.

گفتنی است که سعیدی در پایان این مصاحبه پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که فراکسیون قرآن و عترت و نماز به صورت یک کمیسیون مستقل عمل کند را منوط به بررسی بیشتر در این خصوص و موکول به زمان دیگری کرد./856/ت302/ج

ارسال نظرات