۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۴۶۸۷۳۸
امام جمعه همدان مطرح کرد؛

از عدم وحدت در میان اصولگرایان تا بی خبری دولت از گرفتاری مردم

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با بیان این که همگرایی در میان اصولگرایان وجود ندارد و این یک ایراد وارد بر جناح اصولگرا است، گفت: اصولگرایان باید برای انتخابات آینده به یک وحدت و همگرایی برسند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سعید جلیلی، نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی شب گذشته با آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله محمدی گفت: مسؤولیت نمایندگی ولی فقیه این است که باید همه را داشته باشد و جلوی افراط و تفریط ها را به طور صحیح بگیرد.

وی افزود: در این 12 سال ثبات در استان همدان ایجاد شده است، البته در این زمینه مورد هجمه قرار گرفته ایم.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به شرایط استان همدان اظهار داشت: برخی کنایه می زنند که چرا به استاندار به دلیل برخی رفتارها خرده نمی گیرید ولی باید دانست که برخی رفتارها در جامعه به صلاح نیست چرا که دود اختلاف و بی ثباتی به چشم مردم گرفتار خواهد رفت.

وی با اشاره به وجود برخی تفکرهای متحجرانه در جامعه، اظهار داشت: متأسفانه در کشور تفکرهای متحجرانه ای وجود دارد که هر کاری گناه باشد اول برای خود تکلیف شرعی درست می کنند و بعد با حجت شرعی آن اقدام می کنند که نمونه آن را می توان به داعش و گروه فرقان اشاره کرد.

آیت الله طه محمدی با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: همگرایی در میان اصولگرایان وجود ندارد و اصولگراها شش نفر نامزد می شوند و اصلاح طلب ها با یک نامزد برنده می شوند و این یک ایراد وارد بر جناح اصولگرا است.

وی گفت: برخی حقوق نجومی می گیرند و برخی دیگر برای پول یک عدد نان گرفتارند و دولت و وزیر از احوال افراد گرفتار بی خبر هستند و این ناشی از اختلاف طبقاتی در جامعه است./979/202/ب2

ارسال نظرات