۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۴۶۸۶۷۹
تجمع علمای مسلمان لبنان:

رژیم صهیونیستی دشمن واقعی امت اسلامی است

علمای شیعه و سنی لبنان، ترور دانشمند تونسی عضو حماس را محکوم کرده و رژیم صهیونیستی را دشمن واقعی امت اسلامی خواندند.
تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی، ترور محمد الزواری از اعضای گردان های قسام فلسطین از سوی موساد را به شدت محکوم کرد و افزود: این شهید تونسی از اعضای مقاومت بود و بدون توجه به اختلاف و شکاف در جوامع اسلامی به نبرد با دشمن صهیونیستی پرداخت و دستاوردهای فراوانی در زمینه تکنولوژی جهت مقابله با دشمن محقق کرد.

این تجمع افزود: اعراب و مسلمانان باید هوشیار باشند و بدانند که دشمن صهیونیستی، دشمن واقعی ما به شمار آمده و بر این اساس از نزاع های بیهوده که در راستای مصالح دشمن است، خودداری ورزند.

علمای شیعه و سنی لبنان با اشاره به ترور این دانشمند در تونس تصریح کردند: گروه های مقاومت فلسطین به ویژه حماس باید پاسخی عملی و مناسب، در هر زمان و مکان به این جنایت بدهند چرا که دشمن هیچ اعتباری برای حاکمیت ملی سایر کشورهای قائل نیست.

آنان همچنین دولت تونس را به اجرای تحقیقات لازم تا آشکار شدن چگونگی نفوذ دشمن به این کشور، تجاوز به حاکمیت تونس و انجام این ترور فراخواندند.

تجمع علمای مسلمان لبنان از عدم اقدام مناسب اتحادیه عرب انتقاد کرده و این فاجعه را به جنبش حماس و نیروهای مقاومت تسلیت گفت./980/ب903/د 

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات