۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۶۸۴۷۹
آیت الله نوری همدانی:

مسؤولان نباید مشکلات خود را به فضای جامعه و رسانه ها بیاورند

حضرت آ‌یت الله نوری همدانی تأکید کرد: همه مسؤولان و وزرا اگر مطلب یا مشکلی دارند باید خودشان حل کنند نه این که وارد فضای جامعه و رسانه ها شود که آفاتی خواهد داشت.
حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار وزیر بهداشت با تقدیر از عملکرد وزارت بهداشت و اجرای طرح تحول سلامت گفت: همت شما در اجرای آن برنامه های توفیقی است که باید قدر آن را دانست چون خدمت به مردم بالاترین فضیلت است.

وی افزود: امام سجاد(ع) فرمودند شریف ترین عبادت این است که به مردم مسلمان خدمت شود، سلامت و امنیت از بالاترین و مهم ترین نعمت های الهی هستند که خوشبختانه در عرصه سلامت گام های بزرگی برداشته شده است، همچنین امنیت خوبی در ایران اسلامی وجود دارد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که هر کس باید موقعیت و استعداد خود را به خوبی بشناسد، اظهار داشت: در روایات بسیار بر خدمت به مردم تأکید شده است، از این رو باید مهارت ها را در این مسیر به کار گرفت.

وی ادامه داد: باید به گونه ای برنامه ریزی داشته باشیم که از دیگران بی نیاز شویم، به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب تأکید می کنند که اقتصاد مقاومتی اجرا شود، باید بی نیاز از دیگران شویم تا بتوانیم خدمات بهتری داشته باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که محتاج بودن به دیگران سبب اسیر شدن در برابر آن ها خواهد بود، ابراز داشت: عملکرد دولت نشانگر عظمت و قدرت نظام است، هر اندازه عملکرد مسؤولان بالاتر و بهتر باشد عظمت بیشتر نظام را نشان می دهد.

وی عنوان کرد: در کارهای مهم گاهی نواقصی پیش می آید که نباید عقب نشینی کرد و سرد شد، هر کار مهمی مشکلاتی دارد و بدون مشکل کاری جلو نمی رود اما تحمل آن ها و تلاش برای خدمت سبب پیشرفت می شود.

این مرجع تقلید با تأکید بر این که رمز پیشرفت انقلاب وحدت و اتحاد است، خاطرنشان کرد: وحدت امری طرفینی است و باید از سوی همه رعایت شود، گاهی در رسانه ها مسائلی مطرح می شود که باید بیشتر توجه داشت، راهنمایی خوب است اما نباید تهاجم وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: همه مسؤولان و وزرا اگر مطلب یا مشکلی دارند باید خودشان حل کنند نه این که وارد فضای جامعه و رسانه ها شود که آفاتی خواهد داشت؛ در هر کاری بدخواهانی هستند اما در مسیر خدمت باید مشکلات را تحمل کرد، دلسرد نباشد و مشکلات را تحمل کنید تا پیشرفت های بیشتری حاصل شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان با تأکید بر فرهنگ سازی و نهادیه کردن ورزش در کشور گفت: ورزش روحیه نشاط را در انسان تقویت کرده و او را از آسیب های جسمی سالم نگه می دارد، بنده در این سن ورزش را اصل قرار داده و هر روز آن را انجام می دهم./1323/پ202/ج

ارسال نظرات