۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۶۸۳۵۷
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد؛

برگزاری آزمون طرح ملی تربیت حافظان قرآن در قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین با اشاره به برگزاری آزمون طرح ملی تربیت حافظان در قزوین، گفت: این آزمون در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در مورد تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور اجرایی می شود.
حجت الاسلام غلامرضا عادل

حجت‌الاسلام غلامرضا عادل، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، اظهار کرد: در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب درباره تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور، سازمان اوقاف کشور طرحی را با چشم‌انداز چهارساله تدوین و با هدف تربیت یک میلیون حافظ قرآن در کشور اجرایی کرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، افزود: زمان آزمون کتبی این مرحله روز پنجم اسفندماه سال جاری و زمان آزمون شفاهی هم از 25 بهمن ماه تا چهارم اسفندماه سال جاری است.

حجت الاسلام عادل با اشاره به اینکه موج قرآنی بسیار خوبی در قزوین ایجاد شده است، بیان کرد: این موج قرآنی بسیار مطلوب در بین مردم نفوذ کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: به تمام افرادی که مجموع امتیازات آن‌ها در آزمون‌های شفاهی و کتبی بالاتر از 70 باشد، گواهی پایان دوره از طرف سازمان اوقاف تعلق می‌گیرد؛ ضمن اینکه جوایزی به نفرات برتر تعلق می‌گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه استان قزوین طی این سال‌ها از جمله استان‌هایی است که بیشترین تعداد سهمیه را به خود اختصاص داده است، گفت: خوشبختانه در این زمینه شاهد رشد چشم‌گیر شرکت‌کنندگان در قزوین هستیم./873/303/ب2

ارسال نظرات