۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۴۶۸۰۴۳
مدیر حوزه های علمیه استان کرمان:

بیانات و دیدگاه های رهبر انقلاب راهگشای وحدت اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی گفت: در دنیای امروز مسلمانان باید برای وحدت بیانات و دیدگاه های رهبر معظم انقلاب را مورد نظر خود قرار دهند، از این رو برای جهان اسلام ثابت شده است که بهترین راه برای حل کردن مشکلات مسلمانان بیانات رهبری است و در دراز مدت اثر می گذارد.
حجت الاسلام حسین الله وردی مدیر حوزه های علمیه استان کرمان

حجت الاسلام والمسلمین حسین الله وردی، مدیر حوزه های علمیه استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: اعتقادات تمام انسانهای الهی به سمت توحید و یگانگی خداوند است از این رو تمام آفرینش نیز به توحید ختم می شوند، بنابراین انسان مسلمان از هر فرقه و مذهبی باید در مسیر هماهنگی و همگرایی قرار گیرند.

وی افزود: مسلمانان ازجمله شیعیان و اهل سنت باید اجازه ندهند تا دشمنان اسلام از مسائل حاشیه ای و غیر ضروری استفاده کنند و با بزرگ نشان دادن اختلافات بین مسلمانان به آنها ضربه بزنند و وحدت بین آنها را از بین ببرند.

مدیر حوزه های علمیه استان کرمان تصریح کرد: زیاد بودن مشترکات بین مسلمانان شیعه و سنی فلسفه وحدت بین مسلمانان است از این رو در جهان اسلام مسلمانان با هر فرقه ای باید با یکدیگر متحد باشند.  

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: بیش از نیم قرن از فاجعه فلسطین می گذرد و به دلیل وحدت اجمالی کشورهای اسلامی مصر و ... با هماهنگی یکدیگر و انجام فعالیتهایی از جمله جنگ در مقابل اسرائیل ایستادند و از مردم فلسطین دفاع کردند.

وی تاکید کرد: امروزه کشورهایی از جمله سوریه، ایران و لبنان و ... با یکدیگر همگرایی و هماهنگی پیدا کرده و با استفاده از وحدت بین خود اسرائیل را نابود خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی ابراز کرد: در دنیای امروز مسلمانان باید برای وحدت بیانات و دیدگاه های رهبر معظم انقلاب را مورد نظر خود قرار دهند، از این رو برای جهان اسلام ثابت شده است که بهترین راه برای حل کردن مشکلات مسلمانان بیانات رهبری است و در دراز مدت اثر می گذارد./302/866/ب1

ارسال نظرات