۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۴۶۷۹۷۳

اختتامیه دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت شرکت ملی نفت ایران برگزار شد

اختتامیه دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت یادواره شهدای شرکت ملی نفت ایران در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اختتامیه دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت یادواره شهدای شرکت ملی نفت ایران ویژه کارکنان و همسران در رشته‌‌های قرائت، حفظ، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه امروز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

عباسیان معاون مدیر عامل امور اداری شرکت ملی نفت ایران به ایراد سخنرانی در این مراسم پرداخت و گفت: قرآن در تمام زوایای زندگی ما رسوخ کرده و امید است در لایه لایه‌های زندگی ما نیز ظهور و بروز داشته باشد.

وی افزود: آیات الهی در تمام ابعاد زندگی بشر اعم از اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌تواند تاثیرگذار باشد و آسیبهای اجتماعی را مرتفع کند.

عباسیان بیان داشت: انیشتین درباره آیات قرآن کریم این گونه بیان می‌کند که قرآن کتاب جبر و هندسه و یا حساب نیست بلکه قرآن کتابی است که انسان را به راهی که اندیشمندان جهان فاقد قدرت آن هستند هدایت می‌کند.

مدیر عامل امور اداری شرکت ملی نفت ایران با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در زمینه آیات الهی، ابراز کرد: با آیات قرآن همانند یک آینه مواجه شوید تا آیات آن در دل شما منعکس شود و این امر سبب پاکی نفس انسان می‌شود و این مهم برای معاندان که هشدار و پیام قرآن کریم در دلشان نفوذ نمی‌کند تاثیر ندارد.

گفتنی است در این دوره از مسابقات حافظان و قاریان از 25 شرکت شامل وزارت نفت، ستاد شرکت ملی نفت ایران و شرکتهای تابعه و فرعی حضور داشتند که در مرحله نهایی این دوره از مسابقات جمعا 151 در زمینه‌های مختلف قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند که از بین شرکت کندگان 50 نفر حائز رتبه‌های برتر شدند.

همچنین در این مسابقات ترکیب تیم داوری را در مجموع 12 تن از داوران ممتاز کشوری و بین المللی تشکیل داده بودند که با تلاش کمیته فنی نتایج مسابقات به صورت عادلانه اعلام شد./202/813/ب1

ارسال نظرات