۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۴۶۷۷۶۰
عضو هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین:

ترویج روحیه انقلابی در جامعه از ویژگی های آیت الله نجفی همدانی بود

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب گفت: در نگاه آیت الله نجفی همدانی جذبه ای وجود داشت که انسان را تشنه معارف الهی می کرد و انسان گفتار و رفتار علوی را در ایشان مجسم می دید.
رضوی مهر رضوی مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان مسؤولان برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله نجفی همدانی شب گذشته با حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر عضو هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام رضوی مهر با اشاره به اهمیت بزرگداشت بزرگان استان همدان گفت: مراسم بزرگداشت ایشان امری مطلوب است که باید با قوت پیگیری شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سیره علما بهترین درس آموز زندگی است چرا که ایشان کوشیدندبا به کار گیری روایات و آیات این مسلک را الگوی راستین خویش قرار دهند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: در نگاه ایشان جذبه ای وجود داشت که انسان را تشنه معارف الهی می کرد و انسان گفتار و رفتار علوی را در ایشان مجسم می دید.

وی ابراز داشت: بیان شیوا، قلمی زیبا و جوهره صدای رسا از ویژگی های آیت الله نجفی همدانی بود و بیت ایشان ملجا و مرجعی برای تشنگان راه حقیقت به شمار می آمد.

حجت الاسلام رضوی مهر در ادامه خاطرنشان کرد: تفسیر انوار درخشان و کتاب ارزشمند پرتوی از انوار درخشان و مقالات ایشان درباره امام عصر(عج) از یادگاران ایشان است.

وی با اشاره به این که مجالست با ایشان انسان را به یاد خدا می انداخت گفت: تهجد و نماز شب و علاقه به رزمندگان و نیروهای انقلابی از ویژگی های ایشان بود.

حجت الاسلام رضوی مهر با اشاره به ویژگی های ایشان اظهار داشت: ایشان پرچمدار احیای مراسم فاطمیه در استان همدان بود و مستحبات را مانند واجبات مهم می دانست./979/پ202/ج

ارسال نظرات