۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۴۶۷۷۰۰
رییس شورای اسلامی‌ فلسطین در لبنان:

آزادی فلسطین و مسجد الاقصی آرزوی ما است

رییس شورای اسلامی‌ فلسطین در لبنان گفت: آزادی فلسطین و مسجد الاقصی آرزو ما بوده و امید است بتوانیم دروازه فلسطین را باز کنیم.
نمر زغموت کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد نمر زغموت رییس شورای اسلامی‌ فلسطین در لبنان در سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی که بعدازظهر امروز در سالن اجلاس سران اسلامی آغاز شد با اشاره به اینکه مساله فلسطین به عنوان یکی از مسائل مهم دنیای اسلام است، اظهار داشت: در راستای موضوع فلسطین باید از کشور ایران قدردانی کرد زیرا از لحاظ مالی و تسحیلاتی به کشور فلسطین کمک‌های لازم را کرده است.

وی ادامه داد: ما همیشه در فلسطین خواهیم ماند زیرا به دنبال حفظ اسلام هستیم. از هرکسی که خط پیامبر اکرم(ص) را دنبال کرده و به مبارزه با دشمن اسلام بپردازد حمایت خواهیم کرد.

رییس شورای اسلامی‌ فلسطین در لبنان تاکید کرد: آزادی فلسطین و مسجد الاقصی آرزو ما بوده و امید است بتوانیم دروازه فلسطین را باز کنیم. آرزو ماست که روزی به دشمن بگوییم شما شکست خورده‌اید و مردم فلسطین بر این سرزمین حاکم خواهند بود.

زغموت یادآور شد: امید است که خداوند فساد صهیونیسم را به آنها برگرداند و بتوانیم با حرکات متعدد گامی برای آزادسازی فلسطین برداریم.

وی در پایان گفت: باید از برگزارکنندگان این اجلاس کمال تشکر را کنم و خواستار سربلندی روز افزون دنیای اسلام هستم./816/ب202/د

ارسال نظرات