۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۴۶۷۶۸۲
امام جمعه جیرفت:

دولت به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای مشکلات اقتصادی را حل کند

حجت الاسلام کرمی پور گفت: بهتر است دولت به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بپردازد و همچنین از جریانات انقلاب محافظت کند.
امام جمعه جیرفت

حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: مشکلات اصلی کشور از جمله بحث حقوقهای نجومی، گرانیها، مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان و ... بحثهای مهم کشور هستند و مسؤولان باید به آنها رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: عده ای بحثهای حاشیه ای را مطرح می کنند تا امور مهم در کشور برای مردم نمایش داده نشود و مردم به آنها توجه نکنند.

حجت الاسلام کرمی پور اظهار داشت: از جمله بحثهای حاشیه ای چون کنسرتها و سخنرانیها استفاده می کنند تا مردم را از متن اصلی کشور خارج کنند.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در بحث حقوقهای نجومی تاکید کردند تا دولت به آن رسیدگی کند.

حجت الاسلام کرمی پور بیان کرد: بهتر است دولت به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بپردازد و همچنین از جریانات انقلاب محافظت کند اما سوء استفاده نکند.

وی افزود: خوشبختانه امروزه مردم هوشیار و آگاه به مسائل روز جامعه هستند از این رو دشمن نمی تواند با استفاده از این مسائل  مردم را گمراه کند.

امام جمعه جیرفت خاطر نشان کرد: هدف دشمن از مطرح کردن مسائل حاشیه ای سرگرم کردن مردم و گذشتن زمان است.

وی در پایان گفت: دشمن در کشور های اسلامی این مسائل را مطرح کرده است از این رو اسرائیل غاصب در حاشیه قرار گرفته است و جامعه اسلامی به آن توجه نمی کند./302/866/ب1

ارسال نظرات