۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۴۶۷۲۹۴
آیت الله طه محمدی:

برخی ناملایمات سبب تفرقه میان مذاهب می شود/ مسؤولان دغدغه مهدویت داشته باشند

امام جمعه همدان با اشاره به این مطلب که وقتی با تشر و درشتی با افراد رفتار کنیم نتیجه عکس می دهد، گفت: رفتار برخی با بزرگان اهل سنت به گونه ای شد که نه تنها وحدت و همدلی را به همراه نداشت بلکه سبب دوری مذاهب از هم شد.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان صبح امروز در دیدار با مسؤولان بنیاد مهدی موعود، اظهار داشت: متأسفانه اوضاع کشور به این گونه است که نشسته ایم و برخواسته ایم ولی میوه های مطلوب پرورش نداده و نچیده ایم.

وی با بیان این که بسیاری از امور در عرصه تخیل و تفکر زیبا و در عرصه عمل ناکارآمد است، گفت: باید دانست که با یک گل بهار نمی شود و باید راه نفوذ در دل های افراد را دانست.

امام جمعه همدان با اشاره به این مطلب که وقتی با تشر و درشتی با افراد رفتار کنیم نتیجه عکس می دهد، خاطرنشان کرد: رفتار برخی با بزرگان اهل سنت به گونه ای شد که نه تنها وحدت و همدلی را به همراه نداشت بلکه سبب دوری مذاهب از هم شد.

وی در ادامه ابراز داشت: وقتی با افراد منحرف با نرمی و احترام برخورد شود می توان در دل های آنها نفوذ کرد.

آیت الله طه محمدی یادآور شد: تبلیغ چهره به چهره نکته ای است که استاد قرائتی به آن تأکید دارد ولی شرط و شروطی دارد که باید رعایت شود.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ در جامعه، افزود: تبلیغ چهره به چهره نکته ای است که باید با آموزش به طلاب منتقل شود چرا که امروز جامعه نیازمند مبلغان کارآمد و حاذقی است که درد دین داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز داشت: باید امروز مرد میدان بود و ظرافت ها، ادب و احترام را ملکه رفتاری خود قرار داد تا بتوان در جامعه تأثیر مطلوب گذاشت.

وی با اشاره به رفتار برخی در چارچوب مقررات خشک اداری، اظهار داشت: افراد باید درد دین داشته باشند و بخشنامه ای عمل کردن هیچ وقت جواب درست و دقیق نمی دهد./979/202/ب2

ارسال نظرات