۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۶۷۲۷۲
برای نخستین بار در قزوین؛

همایش تقویت روحیه انقلابی در حوزه علمیه برگزار می شود

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: همایش تقویت روحیه انقلابی در حوزه علمیه، در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه، برای نخستین بار برای مدیران حوزه‌های علمیه سه استان قزوین، گیلان و زنجان برگزار می شود.
حوزه انقلابی

حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی،‌ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به برگزاری همایش حوزه انقلابی، گفت: همایش تقویت روحیه انقلابی در حوزه علمیه، در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه، برای نخستین بار برای مدیران حوزه‌های علمیه سه استان قزوین، گیلان و زنجان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش مشترک میان حوزه علمیه و سازمان بسیج طلاب است که در صبح روز پنجشنبه 25 آذر ماه در سپاه استان قزوین با حضور مدیران مدارس علمیه، مسؤولان پایگاه‌های بسیج مدارس علمیه و سازمان بسیج طلاب و نمایندگان ولی فقیه این سه استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صفی خانی در ادامه به سخنرانان همایش اشاره کرد و بیان داشت: مدیران حوزه‌های علمیه و نمایندگان ولی فقیه سه استان، حجت الاسلام ملک دار مسؤول امور طلاب دانش آموختگان کشور و حجت الاسلام تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

وی درباره بازخورد این همایش ابراز داشت: آگاهی مردم نسبت به این امر که حوزه علمیه بر عهد و میثاقی که در راستای بالندگی و انقلابی ماندن، بسته‌اند پایبند هستند و اینهمان نکته‌ای است که باید در بطن و متن تمام حوزه‌های علمیه وجود داشته باشد.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین در پایان گفت:‌ با توجه به اینکه این همایش برای نخستین بار در استان برگزار می‌شود، امیدواریم نتایج و ثمرات مفیدی برای استان به همراه داشته باشد./955/303/ب2

 

 

ارسال نظرات