۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۴۶۷۱۶۹
علمای بحرین:

استعمار انگلیس در سرکوب ملت بحرین نقش دارد

علمای بحرین با محکومیت حکم حبس دبیرکل جمعیت الوفاق تأکید کردند که انگلیس در سرکوب ملت بحرین نقش دارد.
شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای بحرین با صدور پیامی، تأیید حکم 9 سال حبس شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی این کشور را محکوم کرده و حامیان نظام های دیکتاتوری به ویژه انگلیس را در سرکوب مردم همدست خواندند.

در این پیام آمده است: بهای آزادی را آزادگان ملت و امت در حالی که دستشان از سوی طاغوتگران و مفسدان مستبد زنجیر شده است، با خون خود پرداخت می کنند. آنان بها را با وجدانی آرام و مطمئن به پیروزی می پردازند تا مصالح همگان تأمین شود.

علمای بحرین افزودند: ملت بحرین با ایثار و و صداقت و همه ارزش های اخلاقی و انسانی به فداکاری مشغول هستند و بر خلاف بسیاری از ملت ها، رهبران انقلاب با صداقت و اخلاص در خط مقدم حضور یافته اند.

به گزارش اللؤلؤه، آنان با اشاره به آمادگی شیخ علی سلمان برای جانفشانی و فداکاری تصریح کرد: وی آماده است کوچکترین فرد خانواده خود را در راه اصلاح و پیشرفت و اعتلای وطن تقدیم کند و چنین احکام ظالمانه ای نمی تواند از عزم و اراده وی بکاهد. مردمی که زیر دست شیخ علی سلمان و سایر علما و رهبران انقلاب تربیت شده اند به هیچ وجه از مطالبات عادلانه خود کوتاه نمی آیند.

در ادامه این پیام آمده است: این حکم به معنای حبس فعالیت سیاسی مخالف و محکومیت صلح طلبی و ملی گرایی است و نظام های حامی دیکتاتوری به ویژه استعمار انگلیسی را عامل گزینه امنیتی و سرکوب ملت و حقوق بشر و ظلم و ستم طایفه ای می دانیم. به نظام بحرین یادآور می شویم که یاری طلبی از بیگانگان نمی تواند کشور را بسازد./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات