۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۴۶۷۱۶۷
از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی؛

کتابخانه مرکزی و ۱۰ پایگاه استانی پویش حوزه های علمیه خواهران افتتاح شد

آیین افتتاحیه کتابخانه مرکزی، سامانه کتابداری کاوش و 10 پایگاه استانی پویش ویژه حوزه علمیه خواهران سراسر کشور افتتاح شد.
افتتاح کتابخانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با هفته پژوهش آیین افتتاحیه کتابخانه مرکزی، سامانه کتابداری کاوش و 10 پایگاه استانی پویش ویژه حوزه علمیه خواهران سراسر کشور از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران افتتاح شد.

شایان ذکر است این کتابخانه شامل 16 هزار جلد کتاب است و تصمیم بر آن است تا تعداد کتب آن به نیم میلیون جلد افزایش پیدا کند.

گفتنی است کتابخانه مرکزی حوزه‌های علمیه خواهران با سامانه کتابداری کاوش در دسترس طلاب خواهر سراسر کشور قرار گرفته تا پژوهشگران بهتر از پیش بتوانند تحقیقات خود را انجام دهند.

طلائی‌زاده، مدیر مرکز فناوری اطلاعات حوزه علمیه خواهران در این افتتاحیه ابراز داشت: سیاست مرکز فناوری اطلاعات در طول سال های گذشته برآن بوده که بر اساس وضعیت پراکندگی مدارس و لزوم پشتیبانی از آنها، سیستم‌ها بر اساس وضعیت موجود طراحی شود.

وی بیان داشت: هدف از تأسیس این کتابخانه افزایش میزان دسترسی مدارس و طلاب به فراورده‌های پژوهشی و همچنین افزایش تولیدات پژوهشی است و سامانه کوثرنت نیز در تحقق این مهم کمک بسزایی خواهد کرد.

طلائی‌زاده تصریح کرد: راه‌اندازی کتابخانه کتب خطی و نسخ دیجیتالی از دیگر مباحثی است که در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهیم کرد./878/پ202/ب1

ارسال نظرات