۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۴۶۷۰۰۷
نائب‌رییس مجمع طلاب یزد خبر داد؛

گردهمایی سالیانه طلاب استان یزد برگزار می شود

گردهمایی طلاب و فضلای استان یزد مصادف با شام میلاد نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع) برگزار می شود.
حجت الاسلام فرشاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی طلاب و فضلای استان یزد شنبه‌شب مصادف با شام میلاد نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام فرشاد، نماینده طلاب یزد و نائب‌رییس مجمع طلاب یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن اعلام این خبر، گفت: این جلسه به همت نمایندگان طلاب یزد و با هدفِ انس و دیدار دوستانه طلاب استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جلسه ضمن اطلاع از مشکلات طلاب مقیم قم، در حد امکان در صدد حل مشکلات اقدام می‌کنیم.

نائب رییس مجمع طلاب یزد درباره جایگاه مجمع نمایندگی طلاب، گفت: با این‌که مجمع جلسات متعددی برای حل مشکلات طلاب دارد، ولی هنوز جایگاه مجمع آن‌طور که شایسته این نهاد است، بین طلاب جا نیفتاده است.

وی ادامه داد: مجمع نمایندگان طلاب فعالیت‌ها و خدمات زیادی داشته است؛ بحث تجمیع شهریه‌ها و برخی از کارهایی که در مرکز خدمات انجام می‌شود از طرح‌های نمایندگان طلاب است که اکنون در حال اجراشدن است.

حجت‌الاسلام فرشاد، گفت: معمولا طلبه‌ها با اقدامات نمایندگان آشنا نیستند؛ یکی از نتایج جلسات سالیانه طلاب این است که طلاب و فضلا با فعالیت نمایندگان آشناتر می شوند.

گفتنی است، گردهمایی سالیانه طلاب و فضلای استان یزد شنبه‌شب (ساعت19) در سالن همایش‌های دارالشفاء و با سخنرانی آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد./845/302/ب3

               

ارسال نظرات