۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۴۶۶۹۵۱
استاد حوزه علمیه:

طلاب با استفاده از دستورات دین وحدت مذاهب را تقویت کنند

استاد حوزه علمیه گفت: امروز جامعه اسلامی از نفاق رنج می برد از این رو طلاب با استفاده از دستورات دین وحدت مذاهب را تقویت بخشیده و فرصت نفوذ و تفرقه را با غفلت و کوتاهی به دشمنان ندهند.
حجت الاسلام صفایی بوشهری وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری استاد حوزه علمیه عصر امروز در جمع طلاب و روحانیان شهرستان کنگاور تهذیب و خودسازی را یکی از اصول طلبگی دانست و ابراز داشت: علم و تهذیب نفس سبب رشد و تعالی طلاب خواهد شد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: طلاب هرچه در مسیر خودسازی و تقویت اخلاق اسلامی جدیت داشته باشند قطعأ محبوبیت آنها در بین مردم بیشتر شده و مسیر جامعه را به سمت دین و معنویت هدایت می شود.

وی مطرح کرد: امروز جامعه اسلامی از نفاق رنج می برد از این رو طلاب با استفاده از دستورات دین وحدت مذاهب را تقویت بخشیده و فرصت نفوذ و تفرقه را با غفلت و کوتاهی به دشمنان ندهند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در ادامه افزود: مسلمانان باید ساختار محکمی داشته و تحت تأثیر چرب زبانی دشمن قرار نگیرند و با اشاعه دستور و فرمان الهی اخوت و برادری میان مسلمانان را پررنگ تر کنند.

وی اظهار داشت: طلاب با اراده الهی در مسیر تحکیم وحدت بین امت اسلامی گام برداشته و چالشهای جامعه را با تقویت بعد دینی جامعه برطرف سازند.

استاد حوزه علمیه عنوان داشت مکتب رسول اکرم (ص) کاملترین الگو برای طلاب در راستای اشاعه آموزه های دین مبین اسلام است از این رو بهره گیری از مکتب و سیره والا و الهی پیامبر اسلام سبب تحکیم وحدت و اقتدار مسلمانان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در پایان بیان داشت: امروز صراط الهی صراط پیامبر اکرم (ص) است، پیوند جامعه با مکتب رسول اکرم (ص) آنها را به صراط الهی نزدیک کرده و سبب نجات و سعادت بشریت خواهد شد./202/857/ب1

ارسال نظرات