۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۴۶۶۹۴۲
حجت‌الاسلام مسعودی:

دشمن در فضای مجازی ارزش های دینی ما را آماج حملات قرار داده است

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه دشمن ارزش های دینی ما را در فضای مجازی آماج حملات خود قرار داده است، گفت: توسعه اسلام و تمایل جوانان غربی به اسلام، سبب اصلی تحرکات دشمن بر علیه ارزش های دینی ما در فضای مجازی است.
مسعودی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:دشمن ارزش های دینی ما را در فضای مجازی آماج حملات خود قرار داده است.

حجت الاسلام مسعودی، خاطر نشان کرد: توسعه اسلام و تمایل جوانان غربی به اسلام، سبب اصلی تحرکات دشمن بر علیه ارزش های دینی ما در فضای مجازی است به همین منظور دستگاه های اجرایی با همکاری دستگاه های فرهنگی باید تحرکات دشمن را رصد و مقابله به مثل کنند.

ایشان ادامه دادند: متأسفانه بسیاری از جوانان شناخت دقیقی از اسلام و مفاهیم ارزشمند آن ندارند به همین منظور دشمن با فریبکاری و توسعه بی بندباری اخلاقی در فضای مجازی آنها را از دین اسلام دور می‌کنند که برنامه ریزی اصولی و صحیح در راستای ترویج ارزش های اسلامی در این فضا دشمن را از رسیدن با اهداف خود مأیوس خواهد کرد.

سید عباس مسعودی،اظهار کرد: باید با توسعه مفاهیم اسلامی در فضای مجازی که برگرفته از قرآن کریم می باشد نگذاریم که این نسل جوان و با نشاط جامعه دچار ضعف و زبونی شوند چراکه اگر نیروی جوان جامعه ای سست و ضعیف شود آن جامعه رو به زوال خواهد رفت.

این مسئول فرهنگی در البرز، اظهار کرد: رویکرد مسئولان باید رویکرد دینی توأم با تلاش در راستای برطرف کردن معضلات اقتصادی مردم باشد چراکه اصلاح ساختار فرهنگی منجر به اصلاح ساختار اقتصادی خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی از بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه اسلامی می کاهد و تلاش در این زمینه می تواند تقویت روحیه معنوی و نشاط جامعه را در بر داشته باشد.

وی ادامه داد: توسعه نرم افزارها ی از قبیل لاین،واتساپ،تلگرام،اینستاگرام فعالیت فرهنگی اثر گذار و متناسب با شرایط حال جوانان را می طلبد که همه ما باید با عزمی راسخ و همت بلند در این زمینه گام برداریم./1325/101/ب3

ارسال نظرات