۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۶۶۸۱۲
به مناسبت هفته وحدت صورت می گیرد؛

فعالیت 440 مبلغ در استان لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت هفته وحدت 440 مبلغ بومی و غیر بومی در استان فعالیت تبلیغی دارند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت هفته وحدت بیان داشت: این ایام فرصتی مناسب در جهت تحکیم وحدت است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان داشت: مبلغ بومی و غیر بومی در استان لرستان به مناسبت هفته وحدت در مناطق شهری و روستایی استان مشغول فعالیت می شوند.

وی افزود: فعالیت‌های تبلیغی مبلغان به مناسبت هفته وحدت حول محور وحدت بین مسلمانان، تقویت آن و ترویج سبک زندگی پیامبر(ص) است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جشن وحدت، گفتمان دینی، معرفی سیره و بیان فضائل اخلاقی پیامبر(ص)، مسابقات قرآن و سخنرانیهای مذهبی از جمله برنامه های مبلغان اعزامی به مناسبت هفته وحدت است.

حجت الاسلام غلامی افزود: فعالیت تبلیغی مبلغان اقدامی مؤثر در جهت آگاهی بخشی در جامعه به ویژه بین نسل جوان و بصیرت افزایی برای مقابله با هجمه های فرهنگی است.  

وی هفته وحدت را فرصتی مناسب برای تقویت وحدت و اتحاد بین مردم و مسلمانان عنوان کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم در زمینه تحقق اهداف و ایجاد وحدت بیشتر بین سنی و شیعه گام برداریم.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به تلاش دشمن در جهت ایجاد تفرقه بین مسلمانان اظهار داشت: گرامیداشت هفته وحدت و افزایش اتحاد و همدلی نشانه ایستادگی در برابر هجمه های دشمنان است./9459/302/ب3

ارسال نظرات