۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۴۶۶۲۲۶
عضو ارشد حزب الله:

حلب با وجود سنگ اندازی غرب آزاد شد

مسؤول روابط خارجه حزب الله لبنان، عزم و اراده نیروهای مقاومت و همپیمانان آن برای آزادی حلب را ستود.
شیخ علی دعموش مسؤول روابط خارجه حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش مسؤول روابط خارجه حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته منطقه بئر العبد در ضاحیه جنوبی که در مسجد حضرت زینب(س) برگزار شد، گفت: تروریست های تکفیری در حال مخدوش ساختن چهره اسلام و ارائه آن به عنوان دین قتل و ذبح و تروریسم به جهانیان هستند.

وی افزود: شکاف و تفرقه میان امت اسلامی و تبدیل مسلمانان به گروه های مورد نزاع و کشتار از اهداف تکفیری هاست. ما وظیفه داریم برای حمایت از دین و وحدت امت اسلامی به جانفشانی و فداکاری بپردازیم.

این روحانی لبنانی با اشاره به آخرین تحولات نبرد علیه تروریسم در سوریه تصریح کرد: مقاومت با همپیمانان خود توانست صفحه ای از صفحات دشمنی تکفیری ها علیه امت اسلامی را ببندد. تحولات نظامی دراماتیک در حلب کاملا به سود ارتش سوریه و همپیمانان آن بوده و دروازه بازگشت کامل این منطقه به دامان دولت را گشود.

به نوشته المنار، مسؤول روابط خارجه حزب الله ادامه داد: پیشروی سریع و دستاوردهای میدانی با فروپاشی بزرگ در صف گروه های تروریستی و تحمل ضربات سخت از سوی ارتش و مقاومت و همپیمانان آن حاصل شد.

حجت الاسلام دعموش اظهار داشت که عزم و اراده بزرگ محور مقاومت برای پایان کامل نبرد در حلب با وجود سنگ اندازی غرب و فریاد و ناله بازندگان منطقه ای و بین المللی ستودنی است./980/ب901/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات