۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۴۶۶۲۱۶

آیت الله قبلان خواستار تصویب قانون جدید انتخابات شد

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بر لزوم تصویب قانون جدید انتخابات تأکید کرد.
آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیروت که در ساختمان این مجلس برگزار شد، پیروزی های بدست آمده در برخی کشورهای اسلامی علیه تروریسم را تبریک گفت و افزود: ارتش های عربی و اسلامی در عراق، سوریه، لبنان و مصر توانستند پیروزی های بزرگی علیه تروریسم بدست آورند. کشف باندهای تروریستی در لبنان نشان داد که نیروهای امنیتی و مقاومت ضامن حفظ امنیت کشور و دور کردن خطر تروریسم تکفیری و صهیونیستی هستند.

وی افزود: سیاستمداران لبنانی وظیفه حمایت از دولت و ارتش را برعهده دارند و باید با تشکیل دولت وحدت ملی، امنیت و ثبات را محقق ساخته و زندگی کریمانه را به شهروندان هدیه دهند.

به گزارش الوکاله الوطنیه للاعلام، آیت الله قبلان بر لزوم توجه به مناطق محروم تأکید کرد و بیان داشت: اهتمام به مناطق محروم و برآورده کردن مطالبات شهروندان فقیر از وظایف ملی دولت جدید به شمار می آید.

این عالم لبنانی با اشاره به اهمیت انتخابات پارلمانی آینده تصریح کرد: قانون جدید انتخابات می تواند کشور را از تمدید دوره پارلمان کنونی نجات داده و نمایندگان واقعی ملت را به پارلمان سوق دهد./980/ب902/د

محمدرضا جاسم زاده
ارسال نظرات