۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۴۶۶۲۱۴
آیت الله نابلسی:

حامیان تروریسم پس از شکست در حلب فریاد و ناله می زنند

امام جمعه صیدای لبنان با اشاره به ناله دولت های حامی تروریسم به دلیل شکست در سوریه، تصریح کرد که لحظه سرنوشت سازی به سود سوریه و محور مقاومت در حال رقم خوردن است.
آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، با اشاره به شکست تروریست ها در عراق و سوریه گفت: فروپاشی سریع در میان تروریست ها در سوریه سبب شد تا دولت های حامی آنها در شورای امنیت فریاد برآورده و برای جلوگیری از پیشروی ارتش سوریه، به اقدامات ناامیدانه در رسانه ها دست بزنند.

وی افزود: شورای امنیت نتوانست به هدف خود مبنی بر اعطای فرصت جدید به تروریست ها جهت تنفس مجدد برسد و این مساله در پرتو وتوی روسیه و چین محقق شد. 

به گزارش سایت بیان، این عالم لبنانی از عملکرد برخی رسانه ها علیه سوریه به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: رسانه های غربی به بهانه حمایت از حقوق بشر به شدت علیه ارتش سوریه فعالیت کردند اما در این زمینه ناکام مانده و دروغ آنها برای همگان روشن شد.

آیت الله نابلسی ادامه داد: این مساله زمانی آشکار شد که شهروندان پس از خروج از مناطق شرقی به نیروهای ارتش سوریه پناهنده شده و از سختی و گرسنگی به دلیل اقدامات تروریست ها سخن گفتند.

وی تصریح کرد: لحظه سرنوشت ساز و مهمی در زمینه رسم توازن ها و سیاست ها به سود سوریه و محور مقاومت و همه کسانی است که در راه امنیت و ثبات کشور جانفشانی کردند./980/ب901/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات