۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۴۶۶۲۰۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

پیروی از ولایت مهم‌ترین رسالت امت اسلام در دوران غیبت است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: پیروی از ولایت و زمینه‌سازی برای ظهور مهدی موعود (عج) مهم‌ترین رسالت امت اسلام در دوران غیبت است.
حجت الاسلام یعقوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با گرامیداشت نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، اظهار کرد: با توجه به اینکه غیبت این امام همام طولانی شده است، باید همه مراقب مدعیان دروغین باشیم.

وی با بیان اینکه امروز «مهدی‌سازی» جامعه اسلامی و جهانی را تهدید می‌کند، تصریح کرد: مدعیان دروغین با سوءاستفاده از طولانی شدن غیبت امام عصر (عج) پا به میدان گذاشته و برای دست‌یابی به اهداف و مطامع شوم خود ادعاهایی را مطرح می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه در دوران غیبت مراقبت نسبت به انحرافات و آسیب دیدن دین اهمیت فراوانی دارد، اضافه کرد: درواقع پیروی از ولایت و زمینه‌سازی برای ظهور مهدی موعود (عج) مهم‌ترین رسالت امت اسلام در دوران غیبت است.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی خاطرنشان كرد: خيل عظيم اجتماع منتظران و عاشقان حضرت ولي عصر (عج) در مساجد و حسینیه‌ها نشان مي‌دهد كه عاشقان و منتظران ظهور همواره خود را براي ظهور امام آماده می‌کنند و مشتاق ظهور آن حضرت هستند تا حكومت عدل و داد در جهان برپا شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار كرد: ما بايد با استفاده از رهنمون‌های قرآن كريم و احاديث و روايات ارزشمند امامان و ائمه اطهار (ع) حقيقت ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) را دريابيم تا دچار انحراف نشويم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی در خاتمه با تأکید بر دعا براي فرج خاتم‌الاوصیا، حضرت مهدي (عج) گفت: با اعتقاد به موعود ظلم و ستم و تباهي از سطح جامعه برچيده شده و انسان به‌سوی سعادت پيش می‌رود؛ به همین دلیل هم در دوران غيبت، دعا براي فرج این امام بزرگوار اهمیت فراوانی دارد.

گفتنی است، جشنهای ماه ربیع شامل نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، دهم ربیع‌الاول، سالروز ازدواج پیامبر اعظم (ص) و حضرت خدیجه (س)، دوازدهم ربیع‌الاول، سالروز ورود پیامبر اکرم (ص) به قبا در سفر هجرت و هفدهم ربیع‌الاول، سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت است./302/9314/ب1

ارسال نظرات