۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۴۶۶۲۰۰
امام جمعه صحنه:

صراط مستقیم راه ارادت به امام زمان است

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه صراط مستقیم راه ارادت به امام زمان است، گفت: امروز فرقه های انحرافی با ادعای دروغ ارتباط خود را با امام زمان به مردم نشان می دهند، تنها تقوا توجه امام زمان را به انسانها جلب می کند از این رو صراط مستقیم راه ارادت به امام زمان است.
حجت الاسلام احمد زارعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام احمد زارعی امام جمعه شهرستان صحنه عصر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه این شهرستان با تبریک به مناسبت سالروز آغاز امامت ولی عصر (عج) ابراز داشت: آغاز ولایت امام زمان (عج) عید حقیقی شیعه است.

امام جمعه شهرستان صحنه با استناد به آیات قرآن تصریح کرد: خداوند سرپرست انسانهای مؤمن بوده و آنها را از ظلمت ها به سمت نور هدایت می کند، راه های انحرافی بی نهایت وجود دارد و ظلمت ها فراوان هستند اما راه مستقیم و صراط امام زمان (عج) مفرد و واحد است.

وی مطرح کرد: صراط مستقیم راه ارادت به امام زمان است، امروز فرقه های انحرافی با ادعای دروغ ارتباط خود را با امام زمان به مردم نشان می دهند تنها تقوا توجه امام زمان (عج) را به انسانها جلب می کند.

این مسؤول بیان داشت: صراط مستقیم و گمنامی در این دنیا سبب خشنودی امام زمان (عج) خواهد شد و رمز موفقیت افرادی که نزد امام رسیده اند اجتناب از انحراف و ریا است.

حجت الاسلام زارعی در ادامه افزود: توجه و مراقبت بیشتری نسبت به اعمال روزانه خود داشته باشیم، بدحجابی و بی حجابی تیری به سمت امام زمان (عج) پرتاب می کند متأسفانه امروز بدحجابی کشور را فراگرفته است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: امام زمان (عج) به سمت افرادی توجه دارد که متدین و با تقوا باشند تلاش کنیم که در زمره یاران امام زمان (عج) قرار گیریم.

وی با اشاره به اینکه حرمت طالب علم جایگاه انسان را بالا می برد گفت: خدمت به طلاب علوم دینی مقام بالایی دارد و امام زمان (عج) به دنبال انسانهای مخلص و با تقوای واقعی است، بندگان خاص خدا گمنام هستند.

امام جمعه شهرستان صحنه ادامه داد: یاران امام زمان (عج) افرادی هستند که در تقوا بالاترین نمره را کسب می کنند، یار امام زمان حاضر است برای صیانت از دین جان و مالش را فدا کند.

این مسؤول با اشاره به اینکه  جمهوری اسلامی ایران ام القرای کشورهای اسلامی است ابراز داشت: امروز انقلاب اسلامی خاستگاه تفکر ناب محمدی در جهان است و رهبر معظم انقلاب نیز جانشین امام زمان (عج) و حامی مستضعفان جهان است.

حجت الاسلام زارعی تصریح کرد: متأسفانه مطالبات رهبر معظم انقلاب عملی نمی شود و مسؤولان نسبت به این مهم کوتاهی می کنند، عمل به دستورات رهبر انقلاب عمل به احکام الهی و فرمان امام زمان (عج) است.

استاد حوزه علمیه در پایان عنوان داشت: خداوند موعودش را با ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنانش حمایت می کند، دلبندی به امام زمان (عج) با دوری از گناه و رعایت تقوا و عمل صالح صورت می پذیرد./202/857/ب1

ارسال نظرات