۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۶۶۱۷۶
مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه خبر داد؛

فعالیت 220 تشکل فرهنگی در جهان برای انتقال معارف مهدوی

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه امروزه 220 تشکل و انجمن فرهنگی و تربیتی در مسائل مهدویت در جهان فعالیت می کنند، گفت: این مقدار کافی نیست و ما امروز به محتوای غنی تولید شده از سوی جامعه نخبگانی حوزه های علمیه نیازمند هستیم تا بتوانیم در فضای جهان منتشر کنیم.
مرادی دولت آبادی مرادی دولت آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین مرادی دولت آبادی مدیرکل فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه در مراسم تجدید پیمان طلاب و دانشجویان با امام زمان(عج) که با عنوان «عهد جانان» شامگاه پنجشنبه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به سالروز آغاز امامت زمان(عج) اظهار داشت: امروز عطش معنویت پذیری در همه ملت ها و امت های مختلف بسیار زیاد خود را نمایان کرده است که این مسأله وظیف خطیر روحانیان به ویژه طلاب خارج از کشور را بیشتر نمایان می کند.

وی ادامه داد: امروز جامعه المصطفی العالمیه از 32 ملیت مختلف بیش از 45 هزار فارغ التحصیل دارد و از 120 کشور جهان، 30 هزار نفر در هزار مرکز تابعه و پیوسته این نهاد بزرگ در هشتاد کشور دنیا در حال معرفت اندوزی در پرتو مکتب روح بخش اهل بیت(ع) هستند که همه این ها به برکت معارف بلند آل الله است.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه امروزه 220 تشکل و انجمن فرهنگی و تربیتی در مسائل مهدویت در جهان فعالیت می کنند، ابراز داشت: در همین جلسه 600 نفر از طلاب جامعه المصطفی از90 کشور از جهان برای تجدید میثاق با حضرت ولی عصر(عج) حضور دارند که همگی عزم خود را برای ترویج معارف مهدوی در همین جلسه جزم خواهند کرد.

وی با اشاره به تبلیغات ماهواره ها، سایت ها و تمام رسانه های جهانی در مسائل معارفی و عقیدتی، تأکید کرد: بسیاری از همین شبکه های جهانی محتواهای ضد دین تولید کرده و به جهانیان تزریق می کنند، بنابراین ما امروز به محتوای غنی تولید شده از سوی شما جامعه نخبگانی حوزه های علمیه نیازمند هستیم تا بتوانیم در فضای جهان منتشر کنیم.

مسؤول فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه 12 نفر از طلاب از 12 ملیت مختلف به نمایندگی از این جمع، در جلوی مجلس حاضر شده و با خدا و امام زمان(عج) عهد می بندند و شما امشب تبلور تجلی معنای واقعی مهدی امم را به چشم خود می بینید و به لطف خدا در سایه سار الطاف مهدوی موفق و مؤید خواهید شد./1330/203/ب3

ارسال نظرات