۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۴۶۶۰۴۸
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

انجام وظیفه روحانیان به دور از تعلق به مسائل دنیوی و مادی باشد

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به رسالت خطیر طلاب و روحانیان در جامعه و عرصه تبلیغ، گفت: انجام وظیفه روحانیان به دور از تعلق به مسائل دنیوی و مادی باشد.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی میناپور، عصر امروز در برگزاری کارگاه آموزشی تلبس طلاب که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه لرستان برگزار شد، گفت: لباس روحانیت جایگاه و ارزش والایی دارد.

وی از لباس روحانیت به عنوان خادمی و خدمتگزاری به دین و اهل بیت(ع) یاد کرد و افزود: لباس روحانیت لباس تبیین ارزشهای الهی است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت حرمت نهادن به این لباس و جایگاه تبلیغی اظهار داشت: طلاب جوان باید قدر جایگاه خود و حرمت لباس روحانیت را حفظ کنند.

وی تلاش در جهت گسترش معنویت در جامعه را وظیفه خطیر روحانیت و طلاب عنوان کرد و گفت: با انجام وظیفه خویش در این عرصه باید در مسیر تبیین و نهادینه کردن آموزه های دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) گام برداشت.

حجت الاسلام میناپور با تأکید بر توجه روحانیت به وظایف خویش در دوران تحصیل و عرصه تبلیغ خاطرنشان کرد: رسالت طلاب با ملبس شدن به لباس روحانیت سنگین تر خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: مبلغان باید با ارج نهادن به رسالت تهذیبی و تبلیغی خویش در جهت نفوذ کلام تبلیغی خود بین مخاطبان قدم بردارند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر تقویت باورهای دینی مردم از سوی روحانیت و طلاب افزود: انجام وظایف روحانیت باید به دور از تعلق به مسائل دنیوی و مادی باشد.

وی مردم داری، برخورد صحیح با مردم، گره گشایی از مشکلات مردم جامعه و تقویت باورهای دینی را از جمله رسالتهای اجتماعی مهم روحانیان و مبلغان عنوان کرد.

حجت الاسلام میناپور در ادامه برگزاری کارگاه های آموزشی را اقدامی مؤثر در جهت توانمندسازی تبلیغی طلاب بیان داشت و گفت: امید است در سایه برگزاری این دوره ها شاهد رشد کمی و کیفی تبلیغ مبلغان جوان باشیم./202/9459/ب1

ارسال نظرات