۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۴۶۶۰۴۶
حجت الاسلام مشکوری تشریح کرد؛

آثار و برنامه‌های کانون خورشید ویژه عید غدیر سال 96

حجت الاسلام مشکوری به تشریح آثار و برنامه‌های کانون خورشید در عید غدیر سال 96 پرداخت و گفت: تدوین 12 عنوان کتاب از الغدیر علامه امینی، تولید بانک جامع پاسخ به شبهات شیعه، ترجمه ریاض السالکین، تدوین مجله کمیک استریپ غدیر و چاپ سالنامه «رسم خورشید» از جمله برنامه‌های کانون خورشید در راستای بزرگداشت عید غدیر است.
حجت الاسلام محمد حسین مشکوری

حجت الاسلام محمد حسین مشکوری، مدیر کانون خورشید، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به تشریح آثار و برنامه‌های کانون خورشید برای عید غدیر 96 پرداخت و گفت: کانون خورشید، در عرصه ترویج رسانه‌ای معارف غدیر و صحیفه سجادیه؛ برنامه‌ها، تولیدات و اقداماتی را در سال جاری با هدف گرامیداشت عید غدیر انجام می‌دهد.

حجت الاسلام مشکوری بیان کرد: تدوین 12 عنوان کتاب از الغدیر علامه امینی برای دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان و ترجمه آنها به 5 زبان عربی، اردو، انگلیسی، اسپانیایی از جمله این برنامه‌ها است.

مدیر کانون خورشید ابراز کرد: تدوین بانک جامع پاسخ به شبهات شیعه، ترجمه ریاض السالکین مهم‌ترین شرح کامل کتاب شریف صحیفه سجاد علیه السلام، تدوین مجله کمیک استریپ غدیری برای رده سنی نوجوانان از دیگر فعالیت‌های کانون خورشید در راستای بزرگداشت عید غدیر  است.

حجت الاسلام مشکوری ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های کانون خورشید ویژه عید غدیر 96، چاپ ششمین مجله سالنامه کانون خورشید با عنوان «رسم خورشید» که دربردارنده بحث احیای آداب و رسوم غدیری است.

وی برگزاری همایش بزرگ «جشن 5 سال فعالیت‌ها و دستاوردهای کانون خورشید» را از دیگر برنامه‌های این کانون بیان کرد و گفت: این همایش به همراه برپایی نمایشگاه محصولات و با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی ممتاز کشور و خارج از کشور و همچنین پنجمین و آخرین نشست خبری کانون خورشید برگزار می‌شود.

مدیر کانون خورشید عنوان داشت: تولید تیزرهای تصویری در راستای ترویج رسانهای فرهنگ و رسوم عید بزرگ غدیر، طراحی بنرهای شهری در جهت نصب در فضاهای شهری در جهت ترویج فرهنگ و رسوم عید بزرگ غدیر، چاپ مجدد بروشورهای نماز عید غدیر و اطعام غدیر در جهت توزیع در میان مؤمنان و مردم و تولید کلیپ‌های تصویری، نقاشی واقعه غدیر، پادکست از دیگر فعالیت‌های این کانون در راستای بزرگداشت عید غدیر 96 است.

حجت الاسلام مشکوری ابراز کرد: تولید بسته‌های پیامکی غدیری و برگرفته از کتاب الغدیر علامه امینی در جهت ارسال به کاربران اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، مساعدت ستادی و محتوایی در جهت برگزاری هر چه گسترده‌تر نماز جماعت عید غدیر در سطح کشور و پشتیبانی مالی و محتوایی از ویژه برنامه «تا چشمه غدیر» در رادیو معارف در ایام دهه ولایت از دیگر برنامه‌های کانون خورشید در جهت گرامیداشت عید غدیر است./998/ت302/ق

ارسال نظرات