۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۶۶۰۳۹
امام جمعه برج البراجنه بیروت:

سکوت در قبال اذیت و آزار مردم به معنای مشارکت در این مساله است

امام جمعه برج البراجنه بیروت خطاب به مسؤولان تصریح کرد که سکوت در قبال اذیت و آزار مردم به معنای مشارکت در این مساله است.
حجت الاسلام شيخ احمد قبلان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قبلان امام جمعه برج البراجنه بیروت در دیدار اعضای هیأت عشائری گفت وگوی ملی این کشور تصریح کرد: خداوند متعال به انسان جایگاه والایی داده است و همگان باید بدون توجه به قومیت و ملیت و دین و مذهب و نژاد به فکر تحقق کرامت انسان باشند.

وی که به نمایندگی از آیت الله قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان سخن می گفت، افزود: ما وظیفه داریم دولت را به سوی اهتمام ورزیدن به مردم و همچنین نیروهای نظامی سوق دهیم. انسان در این وطن یک امانت بزرگی است که خداوند برعهده ما قرار داده و باید از این امانت به خوبی محافظت کنیم.

حجت الاسلام قبلان اظهار داشت: دولت باید به مسؤولیت خود را در قبال شهروندان به خوبی انجام دهد و آنان را از هرگونه خطر به دور نگهدارد. مسؤولان متوجه باشند که سکوت در قبال اذیت و آزار مردم به معنای مشارکت در این مساله است.

این روحانی لبنانی با اشاره به بحران های اقتصادی در این کشور گفت: لبنان کشور فقیری نیست ولی به صداقت و پاکی نیاز دارد. توجه به مناطق محروم از اولویت های دولت جدید به شمار می آید./980/ب903/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات