۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۴۶۵۸۸۷
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی:

همه باید بر ولایت فقیه تکیه کنیم و فریب لبخند دشمن را نخوریم

استاد حوزه علمیه با تاکید بر توجه به نقش ولایت فقیه در جامعه، گفت: همه باید بر ولایت تکیه کنیم و فریب لبخند دشمنان را نخوریم و اگر ولایت و اهل بیت نبود، ما در زندگی خود حیران می شدیم.
آقا تهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) که شب گذشته در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: هنگامی که قدر امام حسن عسکری(ع) در جامعه دانسته نشد، خدا امام زمان(ع) را از امت گرفت و ما تا امروز از حضور امام عصر محروم هستیم.

وی افزود: همه ما باید بر ولایت فقیه و اهل بیت تکیه کنیم و اگر اهل بیت(ع) نبودند ما نیز مانند انسان‌های حیران بودیم و در دوران غیبت نیز هر کس از ولایت کوتاه آمد حیران شده و خسارت دیده است.

استاد حوزه و دانشگاه، دشمنی با اهل بیت را ویژگی جریان کفر دانست و افزود: دشمنان در طول تاریخ اسلام، تمام قد به دشمنی با مکتب اهل بیت(ع) پرداختند و این دشمنی‌ها هیچگاه کم نشده است و ما امروز شاهدیم آمریکا پس از مذاکرات طولانی و پذیرش برجام با حداکثر قاطع، تحریم‌های ایران را تمدید می‌کند و به راحتی یک تعهد بین المللی را زیر پا می‌گذارد و ما دیدیم که حقیقت سخن حکیمانه مقام معظم رهبری که آمریکا قابل اعتماد نیست امروز برای همگان روشن شد.

وی ادامه داد: دشمن شناسی امام سبب شد تا ایشان آمریکا را شیطان بزرگ بنامد، چرا که می‌دانست تمام کودتاها، انحرافات و قتل و غارت‌هایی که در ایران و سپس در کشورهای منطقه رخ داد از آمریکا منشاء می‌گیرد و امروز شاهدیم که ترامپ اعتراف می کند که کلینتون داعش را به وجود آورده است.

استاد اخلاق حوزه علمیه، با اشاره به بدعهدی آمریکا، تأکید کرد: اگر کسی مقداری درباره آمریکا مطالعه کند به هیچ عنوان مال، ناموس و آبرویش را در اختیار آن قرار نمی‌دهد و همه می بینند که امروز آمریکا به وضوح رسوا شده است و مسؤولان کشوری باید نشان دهند که این بد عهدی واقعا چه تبعاتی برای آمریکا به همراه دارد.

وی تأکید کرد: ما همه باید بر ولایت تکیه کنیم و فریب لبخند دشمن را نخوریم چرا که تنها با تکیه بر ولایت است که می توانیم از تنگناها عبور کنیم و تجربه تاریخی نشان داده است که بدون ولایت، دچار سرگردانی و حیرانی خواهیم شد و هنگامی که قدر امام حسن عسکری(ع) در جامعه دانسته نشد خدا امام زمان(عج) را از امت گرفت و در آن زمان می‌گفتند ولایتمدار هستند ولی درعمل اینگونه نبودند و ما نیز امروز دم از ولایت می‌زنیم ولی باید از خودمان بپرسیم واقعا در عمل چه میزان ولایتمدار هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در پایان، با اشاره به حضور میلیونی عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین ابراز کرد: این مراسم عظیم زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) خواهد بود و هیچ دولت و نیرویی جز امام حسین(ع) نمی‌تواند چنین جمعیتی عظیمی را گرد خود جمع کند./872/202/ب3

ارسال نظرات