۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۴۶۵۸۶۹
محسن رضایی:

هیچ بارشی از آسمان آمریکا صورت نمی‌گیرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که مسأله اقتصاد مقاومتی تنها نان خوردن نیست، بلکه شکست دادن آمریکا است گفت: از آسمان آمریکا هیچ بارشی صورت نمی‌گیرد.
محسن رضایی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه چهارشنبه در همایش بسیجیان بیرجند در حسینیه جماران اظهار کرد: نیروهای بسیج و سپاه افتخار سرباز ولایت و سرباز عاشورایی بودن را دارند و امید است تا آخرین لحظات عمرمان در این مسیر موفق باشیم.

وی اضافه کرد: روزی حضور در خط مقدم و میدان‌های مین وظیفه بود و امروز در عرضه سازندگی و اقتصاد باید نقش ایفا کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز دشمن در بخش‌های مختلف علیه ما جنگ راه انداخته است، عنوان کرد: پاسداران در جنگ امروز دشمن نمی‌توانند تماشاچی باشند.

 رضایی با بیان اینکه مسأله اقتصاد مقاومتی تنها نان خوردن نیست، بلکه شکست دادن آمریکا است و اینکه نشان دهیم که تحریم‌ هیچ اثری ندارد، عنوان کرد: از آسمان آمریکا هیچ بارشی صورت نمی‌گیرد.

وی توضیح داد: در حال حاضر جنگ احزاب بر علیه اتفاق افتاده است، بنابراین نباید ما پاسداران در مقابل این جنگ بی‌تفاوت باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در این جنگ همه وظیفه و تکلیف دارند تا در کنار مقام معظم رهبری و پشت سر ایشان در تمام صحنه‌ها حضور پیدا کنیم، اضافه کرد: امروز روزی است که باید به صورت علمی افرادی مانند بنده لباس بپوشند و در کنار رهبر خود قرار بگیریم و با قدرت، اقتدار پاسداران را به رخ دشمنان بکشیم.

رضایی افزود: راه بسیاری را طی کرده‌ایم؛ البته بخش دیگری از راه مانده است تا به اهداف خود برسیم، امروز دشمن جلوی ما را خط کشیده است و نمی‌خواهد ایران تبدیل به قدرت اقتصادی در منطقه شود.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز مذاکره می‌کنند، اما چند روز بعد می‌زنند زیر مذاکره و بر تعهدات خود پایبند نیستند، تبیین کرد:‌ در خود جبهه دشمنان اختلافاتی وجود دارد و به دلیل مقاومت ایران و سیمای قدرتمندانه مقام معظم رهبری این‌ها دچار اختلافاتی شده‌اند.

 با عقب‌نشینی ملت ایران دشمنان وحدت پیدا می‌کنند

وی ادامه داد: اگر ما عقب‌نشینی کنیم این دشمنان وحدت پیدا می‌کنند و امروز این دشمنان در مقابل ما خاکریز تحریم درست می‌کنند و تبلیغاتی را بر علیه ما ایجاد می‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: عربستان امروز اگر ادعای مسلمانی می‌کند باید از آوای الهی و صوت قرآن ایران خوشحال باشد.

رضایی، فتنه‌گر منطقه را وهابیت دانست که پا به پای رژیم صهیونیستی و آمریکا توطئه می‌کند، عنوان کرد: دشمنان از عربستان استفاده می‌کنند تا گروهک تروریستی داعش و رژیم صهیونیستی را جلو بیاورند، اما نمی‌دانند مقاومت ما قوی است و ما در تمام جبهه‌ها مقابل این‌ها ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمن جنگ احزاب را بر علیه ما درست کرده و ما نیز باید در تمام جبهه‌ها فعال باشیم، افزود: در زمینه اقتصادی نیز خط درست کرده‌اند.

 اقتصاد مقاومتی باید تبدیل به جهاد بزرگ شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز اقتصاد مقاومتی باید تبدیل به جهاد بزرگ و انقلابی شود و تمام خانواده‌ها باید در جهاد اقتصادی مشارکت کنند، مشارکت مردم ما در اقتصاد ایران، آمریکا را شکست می‌دهد و معیشت مردم حل می‌شود.

رضایی با بیان اینکه مسأله اقتصاد مقاومتی تنها نان خوردن نیست، بلکه شکست دادن آمریکا است و اینکه نشان دهیم که تحریم‌ هیچ اثری ندارد، عنوان کرد: باید نشان دهیم آمریکا هیچ غلطی در اقتصاد مقاومتی نمی‌تواند انجام بدهد.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی مسأله بسیار مهمی است و باید در تمام جبهه‌های سیاسی، فرهنگی و علمی حضور داشته باشیم، نباید جوانان ما به راحتی ناامید شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مذاکره‌ای که با 5+1 انجام شد برای این بود دفع شر کنیم و ایران می‌خواست شر را دفع کند، بیان کرد: چرا مسؤولان ما سه سال وقت مردم را گرفتند؟ چرا به جوانان ایران اعتماد نکردند؟ چرا به منابع داخلی کشور تکیه نکردند؟

از آسمان آمریکا هیچ بارشی صورت نمی‌گیرد 

رضایی ادامه داد: از آسمان آمریکا هیچ بارشی صورت نمی‌گیرد و این بارش باید از آسمان و ولایت و ملت صورت بگیرد؛ همانطور که جنگ را با دست خالی پیش برده‌ایم.

وی تأکید کرد: مردم در اقتصاد کشور هنوز بسیج نشده‌اند، بیکاری امروز به دلیل این است که دولت و مجلس نتوانسته مردم را به صحنه اقتصادی بیاورد و اگر این مردم در صحنه اقتصاد می‌بودند نباید یک نفر در کشور بیکار بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حدود 40 مؤسسه خیریه جمع شدند و ستاد جهاد توانمندسازی محرومین را ایجاد کردند، گفت: مؤسسه امام علی(ع) نخستین مؤسسه‌ای بود که قبول کرد 25 روستای شهرستان فردوس در خراسان جنوبی را آباد کند و شغل پایدار ایجاد کند.

رضایی با بیان اینکه دولت و مجلس باید مردم را به صحنه بیاورند و مدیریت و فرماندهی کنند، عنوان کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی با 18 سال خشکسالی روبرو بوده است اما این استان دارای منابع بسیاری دارد که دانشجویان و دانشگاهیان بالاترین منابع این استان هستند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی با توجه به قابلیت‌های بسیار بالایی که دارد می‌تواند صادرات خود را در سال به 6 میلیارد دلار گسترش دهد، اظهار کرد: خراسان جنوبی دارای پزشکان بسیاری است که می‌شود یک توریسم سلامت ایجاد شود که می‌تواند درآمد بسیاری در استان ایجاد شود.  

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد:‌ امسال، سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است، بنابراین نباید تنها سخنرانی کرد و باید به وظایفی که داریم عمل کنیم و به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

رضایی تصریح کرد: سپاه و بسیج خراسان جنوبی قبول کرده‌اند برای حدود هشت روستای این استان اشتغال و معیشت برای مردم ایجاد کند.

وی با بیان اینکه با بسیج شدن می‌توان دشمنان را مأیوس کرد، گفت: پیشکسوتان جامعه باید عمارگونه در صحنه حضور پیدا کنند تا جوانان نیز از آن‌ها الگو روحیه بگیرند و در صحنه‌ها حضور داشته باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد:‌ ما زمانی وارد جبهه اسلام شده‌ایم که بدترین دشمنان بعد از عاشورا و کربلا پیدا شده‌اند، این دشمنان که بعد از یک هزار و 400 سال پیدا شدند و بدترین جنایت‌های تاریخ را انجام می‌دهند.

رضایی در پایان مطرح کرد:‌ امروز روز نشان دادن اقتدار ایران در مقابل وهابیت، آمریکا و رژیم صهیونیستی است، باید آمریکا را از فروپاشی اقتصاد ایران مأیوس کنیم و آمریکا، وهابیت و رژیم فاسد صهیونیستی را با بیرون کردن فقر و بیکاری پشیمان کنیم./880/د101/ج

ارسال نظرات