۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۶۵۷۱۸

اجرای ویژه برنامه طلاب کوهنورد به مناسبت نهم ربیع

همزمان با نهم ربیع الاول و سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) و با صعود طلاب به قله برف انبار قم، پرچم متبرک به نام امام مهدی(ع) بر فراز این قله به اهتزاز در می آید.
عالیان کوهنوردی طلاب

حجت الاسلام علی شریفیان مهر، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره برنامه این مؤسسه در جهت صعود به قله برف انبار قم، تصریح کرد: این صعود که از برنامه های صعود زمستانه مؤسسه عالیان می باشد، همزمان با سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) برگزار می شود و طلاب با حضور در این کوه پیمایی و صعود به قله برف انبار، پرچم متبرک به نام مقدس امام مهدی(ع) را بر فراز این قله به اهتزاز درخواهند آورد.

وی افزود: با توجه به سرمای هوا و احتمال ناپایداری جوی و بارش برف، علاقمندان شرکت در این همایش کوهپیمایی، باید حداقل امکانات و پوشش های گرمایی لازم را در نظر بگیرند تا در روند صعود دچار مشکل نشوند.

حجت الاسلام شریفیان مهر خاطر نشان کرد: تدارک لازم برای طلبه هایی که قصد دارند از سطح شهر قم در این کوه پیمایی شرکت کنند، دیده شده است و طلاب علاقمند می توانند در ساعت 5صبح در میدان جانبازان حضور یافته و با وسیله نقلیه در نظر گرفته شده،در محل تجمع که مسجد حضرت زهرا(س)، واقع در بلوار سلمان شهرک پردیسان است، حضور یابند.

وی هدف اصلی از اجرای این قبیل برنامه ها را اجرای منویات رهبری دانست و گفت: یکی از تأکیدات رهبری، توجه به سلامت جسمانی طلاب در کنار رشد معنوی و علمی است که ما سعی کرده ایم با تدارک برنامه های مختلف ورزشی، در این زمینه که متأسفانه کم‌تر به آن پرداخته شده است، فعالیت کنیم تا بتوانیم با فراهم نمودن بسترهای لازم، در این بخش فعالیت های مؤثری انجام دهیم.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان یکی دیگر از برنامه های این مؤسسه را اجرای برنامه های پیاده روی برشمرده و گفت: طی چهارسال اخیر، ما این برنامه را اجرا کرده ایم اما استقبال طلاب از این برنامه زیاد نیست و ما انتظار داریم که در اجرای این برنامه ها، حوزه های علمیه و طلاب کمک حال ما باشند تا بتوانیم برنامه هایی خود را به بهترین شکل ممکن اجرا نماییم.

وی در پایان ابراز کرد: برنامه های سه ماهه مؤسسه، بر روی پایگاه اینترنتی ما موجود است و طلاب می توانند با مراجعه به این پایگاه از ریز برنامه ها مطلع شده و برمبنای برنامه ها و زمان هایی که آزاد هستند در این برنامه ها شرکت کنند./872/ت302/س

ارسال نظرات