۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۴۶۵۱۹۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

تمدید تحریم ها اثبات دشمنی آمریکا است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دولت کنونی آمریکا در قضیه توافق هسته ای تخلف های متعددی انجام داده است، گفت: اگر این تحریم تمدید، اجرایی و عملیاتی شود به یقین نقض برجام است و جمهوری اسلامی در برابر آن واکنش نشان خواهد داد.
حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به آیه شریفه 52 از سوره مبارکه فرقان، جهاد کبیر را محورهای اصلی و شاخص گفتمان رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: جهاد کبیر یک موضوع شعاری نیست؛ بلکه یک اصل مهم است که در آن عدم پیروی و تبعیت و همراهی با استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب مطرح است.

وی مسأله نفوذ با ابعاد مختلف موردی و جریانی را تهدید جدی فراروی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: ‌دشمنان انقلاب می خواهند با نفوذ در بدنه و ارکان نظام، ادراک مردم و مسؤولان را تصرف کنند و ارزشهای اسلامی و انقلابی را در کشور کم رنگ کنند، به گونه ای که شکل ظاهری نظام حفظ اما ماهیت و درون مایه آن مطابق خواست استکبار باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با تأکید بر ضرورت حفظ روحیه انقلابی گری و تأکید بر انقلابی ماندن دلسوزان نظام، به تأسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب گفت: نه تنها بر تمامی پاسداران و بسیجیان، بلکه بر تمام انقلابی ها لازم است لحظه به لحظه فرامین حضرت آقا را رصد، تا بتوانند این نقشه راه را به خوبی برای جامعه تبیین کنند.

حجت الاسلام سرافراز به هشدارهای رهبری در زمینه تخلفات و بدعهدی های آمریکایی ها در قضیه برجام نیز اشاره کرد و گفت: دولت کنونی آمریکا در قضیه توافق هسته ای تخلف های متعددی انجام داده است که تازه ترین آن تمدید تحریم 10 ساله است؛ اگر این تحریم تمدید، اجرایی و عملیاتی شود به یقین نقض برجام است و جمهوری اسلامی در برابر آن واکنش نشان خواهد داد.

وی تأکید کرد: با اقدام انقلابی دولتمردان و نمایندگان مجلس و آحاد ملت باید با جدیدترین بدعهدی آمریکایی ها که تمدید تحریم های معروف به داماتو است مقابله شود و چهره مزورانه دشمنان برای همگان افشا شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در پایان تمدید تحریم های 10 ساله را اثبات این واقعیت دانست که آمریکا قابل اعتماد نیست و ابراز کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نباید به طرف مقابل اعتماد کرد و فریب لبخند او ا را خورد و به وعده های دشمن وقیح اعتماد کرد./302/9457/ب1

ارسال نظرات