۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۴۶۴۹۸۴
مبلغان جهادی(91)

فعالیت 70 مبلغ در گروه جهادی « قول سدید»

مدیر گروه جهادی و تبلیغی قول سدید حق گفت: فعالیت های این گروه به صورت دانش آموزی و دانشجویی با محوریت مسائل اعتقادی، پاسخگویی به شبهات و احکام شرعی، ازدواج و تحصیل در قم و مشهد صورت می گیرد.
گروه تبلیغی جهادی قول سدید حق

حجت الاسلام سید داوود دخانچی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به معرفی گروه تبلیغی جهادی قول سدید حق پرداخت و خاطرنشان کرد: این گروه از سال ۱۳۸۸ به همت جمعی از طلاب مشهدی که در حوزه علمیه قم در حال تحصیل بودند تشکیل شد که در ایّام تبلیغی جهت فعالیت فرهنگی در مدارس مشهد مقدس به این شهر اعزام می شدند و از دو سال پیش این فعالیت ها در مدارس قم نیز پیگیری می شود که بر تعداد مبلغان این گروه افزوده شده است.

 

مدیر گروه جهادی و تبلیغی قول سدید حق درباره روی آوردن خود به تبلیغ جهادی اظهار داشت: از آنجا که خودمان به تبلیغ در مدارس تمایل داشتیم و شرایط و کار با دانش آموزان را مناسب دیده و تصمیم به تبلیغ در مدارس گرفتیم.

 

این مبلغ دینی تصریح کرد: درگیری و دغدغه هر سال ما با آموزش و پرورش است که مبلغین را برای تأیید معرفی می کنیم، اما همیشه با تأخیر کارها و معرفی ها را انجام می دهند و امسال هم برای دومین سال است که در مدارس قم به تبلیغ دانش آموزش می پردازیم، اما کماکان این مشکلات بر سر راه تبلیغی مان وجود دارد.

 

وی گفت: این گروه دارای 70 مبلغ است که در ایام تبلیغی به تبلیغ می پردازند و قرار گذاشته ایم که در ایام تحصیلی نیز یک روز در هفته در مدارس به تبلیغ معارف دینی بپردازیم و پاسخگوی شبهات دانش آموزان باشیم.

 

حجت الاسلام دخانچی با بیان این که تعدادی از مبلغان این گروه در سال جاری در کنار تبلیغ دانش آموزی به تبلیغ دانشجویی در دانشگاه قم نیز می پردازند، گفت: این مبلغان مباحثی از جمله مسائل اعتقادی، پاسخگویی به شبهات و احکام را به صورت مشترک در مدارس و دانشگاه مطرح می کنند، اما در دانشگاه ها با توجه به شرایط سنی دانشجویان به مباحثی از جمله ازدواج و تحصیل نیز پاسخ می دهند و در مدارس متناسب با سن دانش آموزان علاوه بر موضوعات ذکر شده، به سؤالات شرعی و مسائل دوران بلوغ نیز جوابگو هستند./822/ت302/س

ارسال نظرات