۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۶۴۶۳۰
آیت الله بهشتی:

گره های کور از سوی دولت باز نشده است/ عدم نظارت و پیگیری جدی؛ علت تکرار مفاسد اقتصادی

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عملکرد دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: دولت زحمت می کشد اما انتظاراتی که مردم دارند برآورده نشده است.
آیت الله بهشتی آیت الله بهشتی

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تخلفات و وقوع اختلاس های مالی در سطح کلان گفت: متأسفانه نظارت ها، نظارت دقیقی نیست.

وی افزود: اگر نظارت ها دقیق باشد و آنچه که اتفاق می افتد پیگیری شود شاهد کاهش این موارد خواهیم بود، نظارت به تنهایی کافی نیست بلکه به دنبال نظارت باید پیگیری هم وجود داشته باشد، باید واقعا مسأله ای که سبب ناراحتی شده و در آن انحراف وجود دارد پیگیری شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که باید نظارت و پیگیری دنباله دار باشد و به هیچ وجه رها نشود، اظهار داشت: اگر نظارت ضعیف باشد کار به جایی نمی رسد و شاهد تکرار این مسائل خواهیم بود، اگر نظارت دقیق باشد اما پیگیری نشود چند صباحی درباره آن بحث می کنیم و روزنامه ها و رسانه ها به آن می پردازند اما کم کم فراموش می شود.

وی ادامه داد: نتیجه این می شود که مشکلی که پیش آمده دوباره تکرار خواهد شد، ناراحتی مردم همین است و بسیاری از آنها می گویند و مطرح می کنند چرا وقتی مسأله ای به ویژه در مسأله اقتصاد پیش می آید چگونه است که مقداری حرف زده و سپس فراموش می شود یا نظارت دقیق نیست یا این که نظارت دقیق است و پیگیری نمی شود مشکل اینجا است.

آیت الله بهشتی با اشاره به عملکرد دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادی ابراز داشت: دولت زحمت می کشد اما انتظاراتی که مردم دارند برآورده نشده است، خیلی واضح و روشن است که وعده های داده شده محقق و گره های کور باز نشده است، البته ما فقط دولت را مقصر نمی دانیم، خود دولت هم مشکلات و گرفتاری هایی دارد.

وی عنوان کرد: تلاش می کنند و زحمت می کشند اما گره ها باز نشده است، فقط دولت نیست بلکه عوامل و مشکلات دیگری هم هست که دست به دست هم می دهند و به این صورت در می آیند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات