۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۴۶۴۱۷۳
معاون فرهنگي هوافضاي سپاه پاسداران:

جبهه دفاع از اسلام مرز نمي شناسد/ تفرقه ابزار استکبار براي تضعيف مسلمانان است

معاون فرهنگي هوافضاي سپاه پاسداران با اشاره حضور جوانان کشورهاي مختلف اسلامي در جبهه مقابله با تکفيري ها، گفت: جبهه دفاع از اسلام مرز نمي شناسد و جهاد در راه خدا منحصر در محدوده جغرافيايي خاصي نيست.
حسين يزدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حسين يزدي بعد از ظهر امروز در نخستين يادواره فرمانده يگان موشکي تيپ فاطميون شهيد سيد مصطفي حسيني و 31 شهيد از شهداي مدافع حرم منطقه کاشان و آران و بيدگل اظهار داشت: بايد در وهله نخست هدف حضور شهداي مدافع حرم در جبهه مفابله با تکفیري ها را تبيين کنيم تا به عمق اين حرکت ارزشمند آنان پي ببريم.

وي، اسلام، نبوت و  قرآن را نقطه مشترک تمام مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: بر اين اساس هر آنکه خود را پيرو اين دين مبين مي داند بايد تابع دستورات و آموزه هاي آن باشد و اين تبعيت شامل تکاليف فردي و اجتماعي مي شود.

معاون فرهنگي هوافضاي سپاه پاسداران، با بيان اينکه تکاليف اجتماعي تنها در صورت وجود حکومت اسلامي امکان ظهور در مقام عمل را مي يابند عنوان کرد: پيامبر اکرم(ص) بر همين مبنا حکومت اسلامي را تشکيل داد و امام راحل نيز به تبعيت از همين نگرش در طي 57 سال استقرار حاکميت ديني را دنبال کرد.

يزدي، جهاد در راه خدا را يکي از وظايف اجتماعي مسلمانان دانست و گفت: حضور جوانان مسلمان و مجاهد کشورهاي اسلامي و شهادت مدافعان حرم در سوريه، عراق و ساير مناطق در راستاي عمل به همين وظيفه اجتماعي است.

وي، «تفرقه» را يکي از ابزار استکبار براي تضعيف مسلمانان قلمداد و بيان کرد: داعش و گروه هاي تکفيري در مسير همين توطئه طراحي و سازماندهي شده اند تا مسلمانان به جاي جهاد با دشمنان حقيقي خود به درگيري با يکديگر مشغول شده و نيروي انساني، تجهيزات و امکانات آنان در اين روند صرف شود.

در اين مراسم حجت الاسلام عبدالخالق موسوي نیز به تبيين آرمان هاي بلند شهداي مدافع حرم و همچنين تشريح عقايد باطل تکقيري ها در قبال مکتب آل الله پرداخت.

لازم به ذكر است، در اين يادواره افزون بر اقشار مختلف مردم برخي از مسؤولان منطقه نظير مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري کاشان و رؤساي بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان هاي کاشان و آران و بيدگل حضور داشتند./202/1307/ب1

ارسال نظرات