۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۴۶۴۰۵۶
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:

دنيا منتظر واکنش ايران به نقض برجام است

امام جمعه مشهد اردهال با تأکيد بر اينکه سکوت در برابر دشمن و منتظر واکنش رهبري بودن شايسته نيست، گفت: دنيا منتظر واکنش مجلس شوراي اسلامي و دولت جمهوري اسلامي ايران در برابر نقض برجام از سوي آمريکا است.
حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان،حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي يکشنبه شب حسينيه سيدالشهدا در جوار مضجع نوراني حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) دارالسياده علوي کاشان، با اشاره به اينکه رهبر انقلاب مي فرمايد تا بسيج است، نظام اسلامي از سوي دشمنان تهديد نخواهد شد، گفت: سپاه و بسيج دوبال براي نظام هستند که تشکيل آن الهام به امام بود و تفکر امام راحل به تمام دنيا صادر خواهد شد.

وي با تأکيد بر اينکه روح مدرس بايد در مجلس حاکم باشد تا مجلسي بسيج گونه داشته باشيم، گفت: مجلس شوراي اسلامي و دولت در يک امتحان بسيار حساس قرار دارند، چراکه بعد از گذشت ۱۴ ماه از گذشت برجام و تحليلهاي مختلف، بد عهدي آمريکايي‌ها بر همه اثبات شد.

حجت الاسلام سليماني اردهالي با بيان اينکه تمديد تحريمهاي آمريکا نشان از لگد زدن آمريکا به برجام است، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير خود فرمود اقدام نمايندگان آمريکا در خصوص تمديد تحريم‌ها و لغو فروش هواپيما، نقض برجام محسوب مي شود و ما واکنش نشان خواهيم داد.

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به اينکه دنيا منتظر واکنش مجلس شوراي اسلامي و دولت جمهوري اسلامي ايران در برابر نقض برجام از سوي آمريکا است، گفت: ملت ايران خواهان واکنش قانوني و قاطع و بدون التهاب و اضطراب از سوي مراجع قانوني است.

استاد درس خارج حوزه علميه قم با تأکيد بر اينکه سکوت در برابر دشمن و منتظر واکنش رهبري بودن شايسته نيست، افزود: مجلس و دولت واکنشي در خور شأن ملت ايران داشته باشند، در غير اين صورت خود ملت اقدام خواهد کرد.

وي با بيان اينکه برگزاري مراسم باشکوه اربعين نشان از قدرت و عظمت ايران است، گفت: عدم حمله آمريکا به ايران اسلامي به دليل عدم توان اين کشور در برابر ايران است، چراکه آمريکا گزينه هاي نظامي خود را جايي به کار مي گيرد که بتواند پيروز شود.

حجت الاسلام سليماني، تشکيلات سپاه ايران را منحصر به داخل کشور نداست، بیان کرد: سپاه جمهوري اسلامي ايران در سوريه، لبنان، يمن و عراق حاضر است و همراه با حزب الله در برابر دشمنان اسلام ايستاده اند./202/1307/ب1

ارسال نظرات