۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۴۶۳۹۸۸
آیت الله موسوی اصفهانی:

همه مردم باید قدردان جانفشانی مدافعان حرم باشند

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: کشتار وحشیانه داعش در منطقه لطمات فروانی به کشورها وارد کرده است و به تازگی برگی از روسیاهی دیگر داعش با شهیدکردن زوار امام حسین(ع) در حله رقم خورد.
موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان عصر امروز در آیین اختتامیه خیمه‌ های خادمی زوار اربعین و پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم با اشاره به اهمیت جایگاه مدافعان حرم اظهار داشت: همه ما باید قدردان رشادت و شجاعت این غیور مردان باشیم.

وی با بیان این که امروز امنیت مرزهای کشور در گرو جانفشانی این بزرگمردان است گفت: برادری و ایثار این بزرگواران در عرصه دفاع از حریم آل الله منافع ملموسی برای جهان اسلام و منطقه داشته است.

مدیرحوزه های علمیه استان همدان با اشاره به امنیت موجود در کشور گفت: باید توجه داشت که اگر مدافعان حرم جانفشانی و ایثار نکنند و در جبهه های مقاومت حاضر نباشند باید در مرزهای کشور با دشمن مواجه شویم.

وی در ادامه به اوضاع منطقه و کشتار وحشیانه مردم عراق و سوریه به دست سلفی ها اشاره کرد و گفت: داعش فرزند نا مشروع آمریکا، صهیونیست ها و دولت های مرتجع عربی است.

آیت الله موسوی اصفهانی ابراز داشت: کشتار وحشیانه داعش در منطقه لطمات فروانی به کشورها وارد کرده است و به تازگی برگی از روسیاهی دیگر داعش با شهیدکردن زوار امام حسین(ع) در حله رقم خورد.

وی با اشاره به این که نگه داشتن عمل از خود عمل مهم تر است گفت: در مدت ایامی که به زوار امام حسین(ع) خدمت کردیم به نوعی در مسیر خودسازی قرار گرفتیم و نباید این راه را رها کنیم.

مدیرحوزه های علمیه استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: نباید به راحتی عملی را که به دست آورده ایم از دست بدهیم و این موضوع نخستین حرکت در مسیر بندگی است./979/202/ب3

ارسال نظرات