۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۴۶۳۴۱۹

ارائه وام قرض الحسنه به طلبه های مدرسه سفیران علی بن ابی طالب

معاون امور طلاب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب(ع) از ارائه وام به طلبه ها و کمک هزینه های سفر به عتبات عالیات خبر داد.
قرض الحسنه

حجت الاسلام عبدالنعیم منابی، معاون امور طلاب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به رجوع 100 طلبه برای استفاده از کمک های مالی ابراز داشت: در این زمینه وام قرض الحسنه بدون بهره و نیز کمک هزینه از سوی مدرسه برای طلبه های عازم سفر اربعین حسینی در نظر گرفته شد.

معاون امور طلاب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب(ع) با بیان این که وام ارائه شده برحسب نیاز طلبه ها در اختیار آنها قرار داده شده است، گفت: تعمیر منزل، خرید وسایل نقلیه، ازدواج، درمان بیماری طلبه ها و خانواده هایشان از جمله موارد درخواست وام بوده است و به فضل الهی اکثر طلبه ها جز ورودی های جدید برخوردار از بیمه هستند که ورودی های جدید به مرور زمان نیز تحت بیمه قرار خواهند گرفت.

این مقام مسؤول با اشاره به این که وام قرض الحسنه همچنین به طلبه های متأهل و ممتاز تعلق می گیرد، خاطرنشان کرد: همه خدمات ارائه شده از سوی مرکز خدمات در اختیار طلبه ها قرار می گیرد اما طلبه های متأهل و ممتاز به صورت ویژه از سوی مدرسه مورد تقدیر قرار می گیرند.

حجت الاسلام منابی با اشاره به این که از طلبه های ممتاز و فعال در زمینه پژوهش به صورت سالیانه و نیز بر حسب پایه های تحصیلی تقدیر می شود، عنوان کرد: برای طلبه های ممتاز و فعال در زمینه پژوهش، اساتید ویژه و خدمات مورد نیاز تحقیق تهیه می شود.

وی در پایان با بیان این که مدرسه در ارائه وام به طلبه ها در زمینه مسکن ناتوان است، گفت: در این زمینه به مرکز خدمات  پیشنهاد دادیم که در صورت داشتن بودجه کافی، طلبه های نیازمند تهیه مسکن از سوی مدرسه به آنها معرفی و کمک های مالی در اختیار آنها قرار گیرد./9456/303/ب3

ارسال نظرات