۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۴۶۲۹۱۳
معاون پژوهش مدرسه علمیه امام موسی کاظم شادگان خبر داد؛

تلاش برای راه اندازی مشاوره کلاس درس خارج آیت الله موسوی جزایری

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان با اشاره به راه اندازی گروه های تیمی اساتید و طلبه ها در مدرسه از اقداماتی برای راه اندازی مشاوره کلاس درس خارج آیت الله موسوی جزایری خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام حمید سلامت، معاون پژوهش مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اتخاذ سیاست هایی جهت ارتقای سطح پژوهش مدرسه در سال جاری ابراز داشت: راه اندازی گروه هایی تیمی همچون گروه های تحقیقاتی طلبه ها، گروه های تحقیقاتی اساتید، گروه های بروشور نویسی، مقاله نویسی و کتاب نویسی طلبه ها نخستین اقدام در سال تحصیلی جدید برای ارتقای سطح پژوهش میان اساتید و طلبه ها است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان به پخش 14 هزار بروشور به مناسبت اربعین حسینی در شهرستان و پایانه مرزی شلمچه اشاره و عنوان کرد: جلسات همفکری با اساتید برای ارتقای سطح پژوهش طلبه ها، راه اندازی مشاوره درس خارج آیت الله موسوی جزایری از دیگر اقدامات است که در این باره استادی مشاور در مدرسه حاضر تا طلبه ها و اساتید از درس خارج بهره مند شوند.

این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود به تعامل با مسؤولان شهرستان جهت خدمت رسانی به مردم در مناسبت های مذهبی اشاره و عنوان کرد: برگزاری اردوهای پژوهشی برای طلبه ها از دیگر اقدامات است تا در این زمینه از دارالتحقیق مدرسه امام خمینی(ره) اهواز بهره کافی را ببرند.

حجت الاسلام سلامت به حضور پررنگ طلبه های مدرسه در جشنواره علامه حلی و تهیه مقاله هایی در این باره اشاره و ابراز داشت: راه اندازی گروه های تیمی طلبه و استاد از اقدامات منحصر به فرد مدرسه است که در این زمینه اساتید هفته ای یک بار کلاس درس خود را در کتابخانه مدرسه برگزار می کنند.

وی در پایان به راه اندازی کارگاه تحقیقات پژوهشی اشاره کرد./303/9456/ب1

ارسال نظرات