۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۶۲۰۷۹

پيکر شهيد مدافع حرم در كاشان تشييع شد

پيکر شهيد مدافع حرم از لشکر فاطميون و تيپ زينبيون و دانشجوي رشته پزشكي امروز صبح از سوی مردم شهيدپرور شهرستان كاشان تشييع و تدفين شد.
تشييع پيکر شهيد مدافع حرم در كاشان تشييع پيکر شهيد مدافع حرم در كاشان تشييع پيکر شهيد مدافع حرم در كاشان تشييع پيکر شهيد مدافع حرم در كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، پيکر محمد رضا سكندري، شهيد مدافع حرم از لشکر فاطميون و تيپ زينبيون امروز صبح پس از اقامه نماز از سوی حجت الاسلام حسين بنايي از ناحيه مقاومت بسيج سپاه كاشان محل تشييع شهداي 8 سال دفاع مقدس اين شهرستان تا ميدان كمال الملك تشييع و از آن جا به گلزار شهداي دارالسلام كاشان انتقال و در قطعه شهداي حرم اين شهرستان تدفين شد.

سكندري پدر محمدرضا در حاشيه مراسم تشييع، گفت: وقتي پسرم از سفرهاي اول برمي گشت، عکس ها و فيلم هايي را که از سوريه و نبردها گرفته بود، به ما نشان مي داد، ما وحشت مي کرديم، اما محمدرضا مي خنديد و مي گفت: مرگ که ترس ندارد.

پدر محمدرضا  كه چهار پسر و سه دختر ديگر دارد به گوشه اي خيره مي شود و از شوق فرزندش براي رفتن به کربلا  با همان لهجه غليظ مي گويد: همان سالي که کربلا آزاد شد، خانوادگي به زيارت رفتيم كه در آن زمان محمدرضا بچه کوچکي بود، بنابراين اين اواخر محمدرضا هميشه مي گفت: من آن زمان خيلي کوچک بوده ام که مرا به کربلا برده ايد، بايد پولي در بياورم و به کربلا بروم، دست آخر هم داغ کربلا به دلش ماند.

مادر شهيد سكندري نيز مي گويد: خواب ديدم فرزندم کوچک شده و نوزاد است، او را بغل کردم و لالايي برايش خواندم، ديدم کتف و كنار صورت فرزندم سياه شده، بارها اين خواب را ديده ام و از خواب بيدار مي شدم و با گريه ادامه مي دهد، گاهي در منزل، بچه ها را دعوا مي کردم که شلوغ نکنند، به من مي‌گفت: مادر اصلا ناراحت نشو با بچه ها دعوا نکن، دنيا تمام مي‌شود و از دعوا با کودکان خيلي مرا نهي مي کرد.

اين مادر شهيد در ادامه اشک چشمانش را پاک مي کند و باز بي‌صدا گريه مي کند و آرام مي گويد: محمدرضا بند دنيا نبود، چيزي را مال خودش نمي‌دانست، بخشندگي فراوان داشت و از همه بچه هايم با اخلاق تر بود.

گفتنی است، پيکر مطهر شهيد محمد رضا سكندري 22 ساله دانشجوي رشته پزشكي كه در درگيري با تکفيري‌ ها و داعش در منطقه حلب سوريه به شهادت  رسيده است، سي امين شهيد مدافع حرم است كه در شهرستان كاشان تشييع و به خاك سپرده مي‌شود./1307/202/ب2

ارسال نظرات